چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۳۹۴
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با توقیف یک فروند شناور در آب‌های گناوه، بیش از ۳۴میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در جمع خبرنگاران مقابله با قاچاق کالا در آب‌های استان بوشهررا در اولویت نیرو‌های دریابانی دانست و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، سواحل و خلیج فارس در استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی دریابانی قرار دارد و انتقال کالای قاچاق در این آبراه ممنوع است.
 
وی از فعالیت تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر در مبارزه با قاچاق کالا خبرداد و تاکید کرد: دریابانان این استان شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی برای مقابله با قاچاق تلاش می‌کنند.
 
فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور در آب‌های گناوه خبر داد و عنوان کرد: ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی دریابانی گناوه موفق شدند یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در اسکله گناوه را شناسایی و توقیف کنند.
 
وی از کشف محموله‌های قاچاق از این شناور خبر داد و افزود: در بررسی دقیق از شناور توقیفی، پوشاک، کاپشن بچه گانه، مودم، روغن، اقلام پزشکی و دیگر کالا‌ها کشف شد.
 
سردار رضایی‌نژاد ارزش کالای قاچاق کشف شده را افزون بر ۳۴میلیارد ریال دانست و ادامه داد: بر اساس نظریه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق در شناور توقیفی افزون بر ۳۴میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال برآورد شده است.
 
وی از توقیف اجناس قاچاق خبر داد و افزود: در این زمینه ۴نفر متهم دستگیر و به‌همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی استان بوشهر شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر