جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۴۰۴
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت:فضای همدلی و همکاری خوب بین رسانه‌ها ، مردم و مسئولان پیشرفت و توسعه این شهرستان را شتاب بخشیده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا فتح الله نوروزی روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار افزود: سرمایه انسانی بزرگترین دارایی دشتستان است که به تبع آن سرمایه رسانه‌ای این شهرستان نیز  می‌تواند قطب رسانه‌ای استان بوشهر باشد.

 وی  یادآورشد: در راستای ایجاد زیرساخت های درمانی ، توسعه بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی مهر برازجان با تکمیل کلینیک‌های تخصصی حوزه تامین اجتماعی و بهداشت و درمان محقق خواهد شد.

فرماندار دشتستان گفت: پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور فعال است و مناقصه فاز دوم آن نیز پس از تکمیل فاز اول انجام می‌شود.

نوروزی اضافه کرد: فاز اول این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت دارد که پایان سال ۹۸ نیز ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به آن تخصیص یافته است.

وی افزود: موفقیت و پیشرفت هر منطقه ای در گروه همراهی و همگامی آحاد جامعه است  در همین راستا برای تعیین اولویت ها با نخبگان شهرستان همفکری خواهد شد.

فرماندار دشتستان گفت: سیاست کلی دولت در بحث رسانه ها نیز نگاه همراهی و تعامل است.

نوروزی اضافه کرد:  ارتقای دانش تخصصی فعالان رسانه ای این شهرستان و پیگیری ایجاد رشته دانشگاهی علوم ارتباطات و خبرنگاری در دستورکار خواهد بود.

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با تشکیل ستاد مبارزه با این بیماری برای حفظ سلامتی مردم ۲۲ جلسه هماهنگی و ۲۱ هزار بازدید از صنوف دشتستان در این ایام انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر