سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۴۲۸
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: حیف که بازی مساوی شد چراکه یک امتیاز به درد هیچکدام از تیم‌های شاهین وتراکتور نخورد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی پاشازاده شامگاه دوشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران افزود: امشب بازی جذاب و خوبی شاهد بودیم فقط حیف که امتیازهای بازی تقسیم شد.

وی بیان کرد: داشته و دارایی من همین بود کاری که در تمرین انجام داده بودیم را تلاش کردیم تا در زمین پیاده کنیم.

پاشازاده ادامه داد: اگر در این بازی ۳۰درصد توانایی خود در تمرینات را اجرا می‌کردیم شرایط بازی فرق می‌کرد اما این مهم محقق نشد.

 وی گفت: تیم بزرگی مثل تراکتور با این همه ستاره قابل احترام است زیرا آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند، با این وجود تمام راه‌ها را بستیم و فرصت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد.

 پاشازاده ادامه داد: غیر از مشکلات خارج از زمین که با بیان آنها قصد مظلوم‌نمایی ندارم، بازهم مشکلاتی داریم.

وی افزود: خیلی بد است که من بخواهم صحبت‌هایی را مطرح کنم چراکه برخی امکانات اولیه مثل یک چسب را در رختکن‌مان نداریم، اما با تمام توانایی خود مردانه ایستادیم. 

پاشازاده عنوان کرد در دقایق پایانی 2 بازیکن رده امید را روانه میدان کردم، چون بازیکن دیگری نداریم و با جوانانی که داشتیم مردانه بازی کردیم. 

وی افزود: شاید مالکیت توپ به سود حریف بود، اما با همین جوانان توانستیم فرصت‌هایی خلق کنیم. 

پاشازاده در پاسخ به اینکه آیا فصل بعد هم در این تیم می‌ماند یا خیر، جواب داد: این موضوع دست من نیست و مسئولان باید تصمیم بگیرند زیرا نمی توانم بگویم که بیایید با من قرارداد امضا کنید.

وی یادآور شد: همه کار من را دیدند و سوابق من هم مشخص است و همه می‌گویند ای کاش نیم فصل به این تیم می‌آمدم، اما این صحبت‌ها  اکنون اهمیت زیادی ندارد و دردی از ما دوا نمی‌کند.

پاشازاده گفت: تا پیشنهادی به من نشود، نمی‌توانم از طرف خودم حرفی بزنم با این وجود من آماده کار هستم و عشقم هم در زمین فوتبال است تا یک سری جوان را آماده کرده و تحویل دهم. 

تیم تراکتورسازی با تساوی امشب ۴۷ امتیازی شد و رتبه سوم خود در جدول را حفظ کرد و تیم شاهین نیزبا ۲۲ امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر