جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۵۳۰
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: خبر انتقال هنرستان بهیاری الزهرا (س) این شهرستان که توسط یکی از کانال‌های خبری انتشار یافته صحت ندارد.

به گزارش فکرشهر، محمد بازیاری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  هیچگونه برنامه‌ای برای لغو امتیاز یا جابه جایی هنرستان بهیاری از گناوه به شهری دیگر در دستور کار استان بوشهر و این شهرستان نیست.

وی اظهارداشت: هیات رئیسه  دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  به دلیل شیوع کرونا و  نبود امکان اجرای کارآموزی دانش‌آموزان که نیاز به حضور در بیمارستان دارند، رضایت نداشتن خانواده‌ها مبنی بر حضور فرزندانشان در محیط بیمارستان‌ها، پذیرش زیاد دانش‌آموز در سال‌های گذشته و وجود نداشتن ردیف شغلی برای جذب آنان در سیستم بهداشت و درمان، امسال تصمیم گرفته شد که در بهیاری پذیرش دانش‌آموز صورت نگیرد.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: در سطح استان بوشهر ۲ هنرستان بهیاری وجود دارد که دخترانه در گناوه و پسرانه در برازجان مستقر است و پذیرش در هنرستان گناوه تنها مختص این شهرستان نیست و برای کل استان بوشهر است.

چهارشنه شب خبری توسط یکی از کانال‌های خبری شهرستان گناوه در فضای مجازی با عنوان هنرستان بهیاری الزهرا گناوه منتقل می‌شود یا نمی‌شود انتشار یافت که با بازتاب گسترده‌ای مواجه شد.

در این کانال اشاره شده بود که در پناه سکوت رسانه‌ای، انتقال هنرستان بهیاری گناوه آغاز شده‌است و خبر رسیده رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قصد دارد  این مرکز را به یکی از شهرهای جنوب استان بوشهر انتقال دهد.

این مرکز  باهدف جذب و پرورش نیروهای مستعد دارای مشکلات مالی در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و  فارغ‌التحصیلان آن راهی مراکز مختلف درمانی و مشغول بکار می‌شوند.

شهرستان گناوه در شمال  استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر