جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۵۵۶
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: جنوب استان بوشهر علاوه بر صنایع نفت و گاز، ظرفیت‌های دیگری از جمله گردشگری، صنعت دریایی و صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی را داراست که در بحث اشتغال باید از آنها بهره لازم برده شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام موسی احمدی روز جمعه در نشست هم اندیشی اشتغال حوزه جنوب استان بوشهر افزود: در بحث اشتغال، تکیه مطلق به صنعت آسیبی جدی برای جنوب استان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تنها نباید به اشتغال در بخش صنعت توجه کرد زیرا این شهرستان‌ها ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف دارند که باید افق و چشم انداز ما دراین زمینه گسترده تر و روشن تر باشد.

احمدی افزود: سلسله نشست‌های کشوری و استانی با مقامات و نخبگان در حوزه اشتغالزایی از جمله اشتغال پایدار در روستاها برگزار شده و نتایج مثبت آنها به زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری صنعت با حوزه پیرامونی خود گفت: جذب و تکریم نیروی بومی، اجرای مناسب مسئولیت‌ها و تعامل اجتماعی مهمترین خواسته مردم از صنعت است.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: جاده تعامل با صنعت بایستی دو طرفه باشد و شرط این تعامل و همکاری متقابل صنعت با منطقه در بحث اشتغال و مسئولیت‌های اجتماعی است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه اشتغال و بکارگیری نیروهای بومی در حوزه‌های مختلف صنعت بعنوان یک مطالبه مردمی همواره مورد توجه بوده است، جلسه‌ها و نشست‌هایی با مدیران ارشد و میانی صنعت و دیگر بخش‌ها در این زمینه برگزار شده و امید می‌رود با توجه به استفاده از ظرفیت کمیسون انرژی در این رابطه، خروجی و حاصل این پیگیری‌ها اشتغال پایدار جوانان بومی در بخش‌های مختلف صنعت باشد.

وی افزود: اعتقاد کاملی به توان نیروهای بومی منطقه در سطح‌های مختلف مدیریتی دارم و لازم است مدیران مسئول نیز این تغییر نگرش را در خود ایجاد کنند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: از طریق پتروشیمی‌ها تلاش می‌شود دپارتمان صیادی در شهرستان دیر و دپارتمان صنعت در شهرستان عسلویه در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر