پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۵۵۷
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس برای تامین امنیت عزاداری ایام محرم و صفر تابع مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سردار خلیل واعظی در جلسه هماهنگی مراسم و عزاداری‌های ایام محرم و صفر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مداحان اهل بیت و مسولان فرهنگی در مصلای بوشهر برگزار شد بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت هیئت‌های عزاداری را دارد.
 
وی افزود: تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است و عزاداران حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن در مراسم عزاداری سرور و  سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) شرکت می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر به نقش موثر مداحان در دوره انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در مراسم مذهبی ماه محرم و صفر اشاره و بیان کرد: مداحان اهل بیت با توجه به وضعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا، برای حفظ جان مردم با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، نیروی انتظامی و سایر سازمان‌های متولی همراهی کنند.
 
سردار واعظی تاکید کرد: نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند همچون سال‌های گذشته با پوشش امنیتی و انتظامی در کنار مداحان و عزاداران حسینی باشد و در تامین امنیت مراسم نیز تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر