سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۷۴۳
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: خاطرات آزادگان شهرستان کنگان به صورت مکتوب تدوین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد در نشست با آزادگان شهرستان کنگان اظهار داشت: حفظ کرامت و منزلت خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان در اولویت برنامه‌های همه مدیران شهرستان است.

وی خواستار ساماندهی وضعیت اشتغال فرزندان آزادگان شهرستان شده و گفت: کارگروهی متشکل از معاونین فرمانداری و رئیس بنیاد شهید تشکیل و نسبت به پیگیری روند اشتغال فرزندان جویای کار آزادگان شهرستان باشد.

پاک نژاد تصریح کرد: در سینه آزادگان خاطراتی نهفته است که باید در راستای گسترش فرهنگ، ایثار و شهادت به نسل جدید منتقل شود و ضروری است ناگفته‌های آزادگان سرافراز شهرستان به صورت مکتوب تدوین شود.

وی بابیان اینکه زمینه آشنا سازی نسل امروز را با نقش آزادگان در امنیت و اقتدار کشور را فراهم کنیم، اضافه کرد: از ظرفیت فضای مجازی برای شناساندن و معرفی آزادگان شهرستان و بیان خاطرات آنان استفاده کنیم.

فرماندار کنگان اظهار داشت: آزادگان سند افتخار نظام و از گنجینه‌های دفاع مقدس هستند، امنیت و آزادی ما مرهون خون شهدا و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است.

در ابتدای این نشست آزادگان شهرستان کنگان به بیان مسائل و خاطرات دوران اسارت خود پرداختند.

وضعیت اشتغال فرزندان آزادگان شهرستان، حمایت از چاپ آثار آزادگان شهرستان، فراهم‌سازی زمینه مشارکت و فعالیت‌های آزادگان، آشنا سازی نسل جوان با رشادت‌ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام، تکریم آزادگان و خانواده‌های آنان، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی مستمر با آزادگان از موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر