پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۷۵۸
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با قطعی شدن سقوط تیم شاهین شهرداری بوشهر از لیگ برتر فوتبال، این تیم با ایجاد ساختار جدید و تشکیل هیات مدیره از پیشکسوتان و افراد فوتبالی آماده حضور قدرتمند در لیگ دسته یک فوتبال کشور می‎شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالخالق برزگرزاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در آغاز مسابقات لیگ برتر چندین بار در مورد شرایط تیم شاهین شهرداری هشدار لازم داده شد ولی با بی‌توجهی از نیروهای مدیریتی و متخصص و فنی فوتبالی استفاده نشد تا این رویکرد منجر به سقوط این تیم شد.

وی بیان کرد: این سقوط تلخ باعث لطمات روحی و معنوی فوتبال دوستان و از دست دادن سرمایه ارزشمند بوشهری‎ها در لیگ برتر شد.

برزگرزاده ادامه داد: شاید از لحاظ اداری مالکیت شاهین متعلق  به شهرداری باشد اما سهام دار اصلی این تیم هواداران و پیشکسوتان هستند که باید از نقطه نظرهای این سرمایه‎‌های ارزشمند بهره‌گیری شود.

وی بیان کرد: با سقوط این تیم به لیگ دسته یک کشور و زمان بسیار کم فصل فوتبالی آینده باید از حالا برنامه ریزی کرد زیرا در بودجه سال ۹۹ برای تیم شاهین ردیف بودجه اختصاص داده شده‌است.

برزگرزاده ادامه داد: تشکیل یک هیات مدیره جدید دارای استقلال و اختیار با توانایی پاسخگویی به شورا و مردم زمینه اصلی برای حضور قدرتمند شاهین در لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

وی عنوان کرد: با انتقاد از برخی زمزمه‌ها که مخالف تیم داری شهرداری هستند باید گفت تعدادی از اعضای شورا که به عنوان نمایندگان مردم و تصمیم گیرندگان هستند خواهان حضور مقتدرانه  شاهین در لیگ دسته یک کشور هستند.

برزگرزاده تاکید کرد: باید از همین حالا با ایجاد چارت و ساختار جدید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد تا اشتباه‌های لیگ برتر و لطمه‌های آن تکرار نشود.

وی همچنین خواستار تشکیل یک نشست فوق‌العاده با حضور سرپرست شهرداری برای بررسی وضعیت تیم شاهین و حضور قدرتمند این تیم در لیگ دسته یک کشور شد.

برزگرزاده افزود: تعلل در این کار نابخشودنی و منجر به هدر رفت سرمایه اجتماعی و مادی شهر بوشهر خواهد شد از این رو باید زمان را از دست ندهیم.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اکنون با ۲۲ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و سقوط آن به دسته یک قطعی است.

این تیم پنجشنبه  شب در هفته پایانی رقابت‌ها در دیداری تشریفاتی به مصاف استقلال تهران می‏‎رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر