پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۹۸۹
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: همزمان با چهارمین روز گرامیداشت هفته دولت سه شنبه درآیینی ۶۰ پروژه عمرانی بخش مرکزی دشتستان با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار دشتستان در این آیین گفت:با وجود همه مشکلات و تحریم‌های ظالمانه با همکاری و همدلی همه مسئولان در راه خدمت به مردم موفقیت‌های خوبی حاصل شده‌است.

  فتح الله نوروزی افزود: این پروژه‌هی در زمینه عمران روستایی و شهری و بیشتر مربوط به آبرسانی، راهداری، انرژی و توسعه شهری است که مهمترین آنها آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب شهر دالکی با اعتبار۱۲۰ میلیارد ریال و حجم مخزنی ۲ هزار متر مکعب بود.

وی ادامه داد: در حوزه راهداری ۶ پروژه با اعتبار ۷۴ میلیارد ریال، در حوزه برق رسانی و احداث شبکه‌های ضعیف و متوسط به میزان پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

نوروزی توسعه و عمران روستایی را از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید دانست و بیان کرد: ۱۳ پروژه آسفالت معابر و پیاده رو سازی اجراشده توسط بنیاد مسکن با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال به مساحت ۸۰ هزار ۱۰۰ متر مربع و ۱۳ پروژه نیز با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال به مساحت ۹۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع توسط دهیاران بخش مرکزی اجرا شده‌است.

فرماندار دشتستان اضافه کرد:  همچنین چهار خانه هلال در روستاهای دهقاید، زیارت، عیسوندو بنداروز توسط هلال احمر شهرستان تقدیم مردم شهرستان شد.

وی در باره عمران شهری نیز از افتتاح ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان خبرداد.

نوروزی همچنین به اجرای ساماندهی پل تاریخی مشیر الملک برازجان، افتتاح محور پل نمازگاه دالکی، آبخیزداری دالکی و تقاطع غیر همسطح برازجان از سمت شیراز نیز اشاره کردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر