پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۲۹۲
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رونق دوباره زندگی مردم ساحل نشین، نگاه ها به موضوع ملوانی و ته لنجی باید تغییر یابد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم، عبدالکریم جمیری در جمع دهیاران بخش مرکزی گناوه با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: در نشست با وزیر کشور ، ابعاد مختلف موضوعات مربوط به کالای ملوانی را بررسی کردیم و خوشبختانه ایشان هم همراهی خودشان را با دیدگاههای مطرح شده اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: مقرر شد تا در جلسه ای که طی روزهای  آینده با محوریت وزیر کشور و با حضور تمامی مسئولین مرتبط و تصمیم گیر در موضوع ته لنجی و کالای ملوانی در سطح ملی تشکیل می شود؛ همین موارد را طرح کنیم  و انشالله تصمیماتی مبتنی بر واقعیات و شرایط زمان و مکان اتخاذ گردد، تا زندگی ساحل نشینان دوباره رونق یابد.

جمیری تصریح کرد: بارها تاکید کرده ام اگر واقعا مسئله پیشگیری از قاچاق است، ضمن شفافیت دستورالعمل ها و جامعیت آن، باید برنامه ریزی جهت ایجاد شرایط مناسب صورت پذیرد و بعد اقدامات مقتضی به مرحله اجرا در آید زیرا بدون ایجاد زیرساخت نمی شود زندگی و معیشت و راه ارتزاق بخش قابل توجهی  از ساحل نشینان را تعطیل کرد.

وی ادامه داد: اینکه زندگی مردم با یک بخشنامه دستخوش تغییرات عمده شده و در واقع تعطیل شود شیوه نادرستی است که باید مجریان و تصمیم گیران در مورد این شیوه ها تجدید نظر کنند.

در پایان نشست که با حضور فرماندار، بخشداران و روئسای شوراهای روستاهای شهرستان گناوه برگزار شد، گزارش بررسی جامع روستاهای شهرستان گناوه تهیه شده توسط کارگروه‌های تخصصی دفتر نماینده مردم، در آن ضمن بررسی فرصت ها و مزیت های هر روستا، چالش ها و مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفته است به فرماندار ارائه و مقرر شد برای جمع بندی و نهایی شدن راهکارها و اولویت گذاری اقدامات و پیگیری ها در جلسات آتی ، مبنای کار و بررسی قرار گیرد.

عبدالکریم جمیری با حضور در شهرستان گناوه دیدارهایی با خانواده معزز شهدا، مردم، امام جمعه ، فرماندار شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین و از نزدیک ضمن بررسی موضوعات، پیگیر حل مشکلات و معضلات مردم شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر