سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۳۳۰
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: دومین تور رسانه ای عمرانی استان بوشهر یادمان خبرنگار فقید استان غلامعلی قاضی زاده با حضور عبدالکریم گراوند استاندار، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران حوزه عمرانی و خبرنگاران رسانه های استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مهرداد ستوده ـ معاون عمرانی استاندار بوشهر ـ در آغاز این تور رسانه ای اظهار داشت: این تور رسانه ای به منظور آشنایی خبرنگاران با تعدادی از پروژه های حوزه عمرانی استان یادمان خبرنگار فقید غلامعلی قاضی زاده از خبرنگاران باسابقه استان برگزار شده است.

وی با تجلیل از نقش خبرنگاران در انعکاس مشکلات و معضلات جامعه و تاثیرگذاری در رفع مشکلات افزود: نقش خبرنگاران در توسعه و عمران و پیشرفت بر هیچ کس پوشیده نیست و بازدیدهای میدانی خبرنگاران از پروژه ها موجب شناخت بیشتر و دقیق تر خبرنگاران می شود.

بر اساس این گزارش، دومین تور رسانه ای عمرانی استان با بازدید از آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر آغاز شد.

بازدید و شرکت در آیین افتتاح پارک لیان بندر بوشهر، بازدید از سالن فرهنگ و هنر آبدان شهرستان دیر، بازدید از پروژه آبرسانی سیراف -جم، بازدید از عملیات اجرایی احداث موج شکن های توسعه بندر کنگان و بازدید از روستای گردشگری خورشهاب در بخش دلوار شهرستان تنگستان از دیگر برنامه های این تور رسانه ای بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر