چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۴۰۷
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: امام جمعه بوشهر با اشاره به تامین واکسن آنفلوآنزا به مقدار لازم و مورد نیاز و توزیع مناسب و عادلانه آن در استان گفت: توسعه و تجهیز بیمارستان‌های استان و اختصاص دادن برخی از آنها برای درمان بیماران کرونایی در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک آغاز سال تحصیلی و قدردانی از تلاش آموزش و پرورش برای فراهم شدن امکانات لازم در سال تحصیلی به بیانات مقام معظم رهبری  در جلسه غیرحضوری با مسئولان  آموزش و پرورش کشور پرداخت و به‌روزرسانی و اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد.

وی  با تاکید بر نصب‌العین قرار گرفتن بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری توجه ویژه به معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور را مورد تاکید قرار دادند که باید منویات معظم‌له در اولویت ‌برنامه‌ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با اشاره به شرایط کرونایی و با تاکید بر رعایت همه جانبه در پیشگیری از ابتلا به کرونا تصریح کرد: سلامت دانش آموزان و دانشجویان در عرصه مقابله با ویروس کرونا در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر، رعایت همه جانبه در دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را برای همه اقشار جامعه ضروری  دانست و تاکید و کرد: برای مصون ماندن از ابتلا به کرونا باید  اصول بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت شود که این مهم برای دانش آموزان امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

وی، آغاز سال تحصیلی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اجرای با دقت عدالت آموزشی  و جلوگیری از آفت و زیان‌های احتمالی آموزش مجازی در سال تحصیلی مورد توجه قرار گیرد.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه  استان بوشهر در شرایط هشدار در موضوع بیماری کرونا قرار دارد گفت: برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز  است که نظارت گسترده‌تر بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و برخورد بازدارنده با متخلفان مورد تاکید است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر،  توسعه و تجهیز بیمارستان‌های استان و اختصاص دادن برخی از مراکز درمانی برای رسیدگی به بیماران را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تامین واکسن آنفلوآنزا به مقدار لازم و مورد نیاز مردم استان بوشهر باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تامین تجهیزات دیجیتالی دانش آموزان نیازمند تصریح کرد: استفاده از صدا و سیمای ملی و استانی در اجرای برنامه‌های آموزشی دانش‌آموزان ضروری به نظر می‌رسد.

وی، بر همکاری مستمر خانواده‌ها با مربیان آموزشی و آموزش و پرورش مدارس تاکید کرد و افزود: امور پرورشی و فرهنگی حتما در برنامه‌های آموزشی دانش آموزان مورد توجه اصلی قرار گیرد.

صفایی بوشهری، با تاکید بر صیانت و مراقبت از سرمایه‌گذاری مردمی در عرصه‌های گوناگون از جمله بازار بورس از مسئولان و مردم خواست در عرضه بورس که احتمال ریسک بالا دارد مراعات و مواظبت‌های اقتصادی مناسب ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تاکید بر این نکته که متصدیان امور اقتصادی  باید این سرمایه عظیم مردمی را در مسیر رونق تولید هدایت کنند، افزود: از ایجاد حباب‌های اقتصادی و ضرر و زیان‌های احتمالی جلوگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر