جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۵۴۵
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات احداث اسکله خورخان بردخون با تزریق اعتبار از سر گرفته شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام موسی احمدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های نقاط مختلف شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تلاش ویژه‌ای داریم و طرح‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا تلاش شده تا با شناسایی نیازها و مشکلات نقاط مختلف چهار شهرستان جنوبی، در راستای اجرای پروژه‌های مورد نیاز مردم تلاش بیشتری داشته باشیم.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از مطالبات و خواسته‌های دیرینه مردم شهرستان دیر خصوصاً منطقه بردخون احداث و تکمیل پروژه اسکله خورخان بوده است.

وی افزود: در دوره قبل نمایندگی مجوز احداث اسکله خورخان صادر و عملیات اجرایی آن آغاز شد که تاکنون بخشی از کار صورت گرفته و اکنون در حال بتن‌ریزی است و امیدواریم بر اساس گفته پیمانکار تا پایان امسال فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

احمدی اضافه کرد: این پروژه مدتی به دلیل عدم اعتبار متوقف بود که کار را دنبال کردیم و مبلغ ۶۵ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شد و پیمانکار باز فعالیت خود را آغاز کرده است و امید داریم با همین جدیت پروژه ادامه و تکمیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر