جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا؛
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۷۵۵۷۹
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ۷۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۴۹ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته ۴۱  مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۹ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه دو نفر از همشهریان عزیزمان در روز گذشته فوت‌شده‌اند و تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که یک آقای ۶۶ و یک خانم ۶۹ ساله با بیماری‌های زمینه‌ای فشارخون بالا و دیابت بوده‌اند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۲ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۳ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

دکتر سعید کشمیری با بیان اینکه دانش آموزان با علائم عفونت ویروسی نباید به مدرسه بروند بیان داشت: وضعیت امسال با سال‌های گذشته کاملا متفاوت بوده و والدین به هیچ وجه نباید دانش آموزان را که کوچکترین نشانه عفونت ویروسی دستگاه تنفسی فوقانی دارند به مدرسه بفرستند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 18 شهریور 1399

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۰۲ مورد جدید کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۳۲ تن نیز جان باختند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۲۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۹۱ هزار و ۱۱۲ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۵۴۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۳۷ هزار و ۴۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته لاری، ۳۷۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون سه میلیون و ۴۳۱ هزار و ۶۴۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر