چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۶۴۲
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: پایگاه های کمیته امداد برازجان آماده جذب کمک های مردمی در جشن عاطفه ها هستند.

به گزارش فکرشهر، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه ها فرصتی مناسب برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی است که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند.

غلامحسین قیطاس خواه افزود: برنامه های جشن عاطفه ها در سال جاری به علت تقارن با ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) به شور عاطفه ها نامگذاری شده است.

وی بیان داشت: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس این برنامه با مشارکت اداره آموزش و پرورش و هدف کمک به دانش آموزان نیازمند از ابتدای شهریور آغاز و تا اواسط مهرماه ادامه می یابد.

قیطاس خواه با بیان اینکه امسال برنامه آموزشی دانش اموزان به دلیل بیماری منحوس کرونا متفاوت تر از سال های گذشته و از طریق فصای مجازی و با نصب برنانه شاد بر روی گوشی های اندرویدی انجام می شود، گفت : تعداد 1000 دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد برازجان قرار دارند که اکثریت آنها فاقد این امکانات بوده و در نظر داریم تا با کمک افراد خیر و نیکوکار نسبت به تهیه این وسیله آموزشی برای دانش آموزان نیازمند اقدام کنیم.

ایشان از دیگر برنامه های کمیته  امداد در شورعاطفه ها را تهیه لوازم التحریر، کیف و کفش دانست و اعلام نمود: تعداد 12 پایگاه مرکزنیکوکاری و دفتر کمیته امداد  برازجان آمادگی جذب کمک های مردمی در جشن عاطفه ها را دارند که از عموم مردم نیکوکار دعوت می نمائیم تا در این طرح کما فی السابق ما را یاری کنند.

وی در پایان  شماره کارت مجازی 6037997950023292  کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان نزد بانک ملی و همچنین روش الکترونیکی و کد دستوری #0771*8877* را مختص واریز کمک های مردمی اعلام کردند .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر