پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۷۳۲
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

  فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: استفاده‌ مطلوب و حداکثری از ظرفیت‌ دستگاه قضا برای تحقق جهش تولید و اشتغال و حمایت قضایی برای امنیت سرمایه‌گذاری، رفع موانع حقوقی قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی ضروری است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، علی جمادی  در بازدید از دادگستری شهرستان دیر افزود: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها، افزایش کیفیت ارایه خدمت، بهبود رفتار با مراجعان، نظارت بر عملکرد کارکنان از دیگر اولویت‌های دستگاه قضایی است.

وی اضافه کرد: همه پرونده‌های معوق برای رسیدگی باید در دستور کار قرار گیرد تا جایی که هیچ گونه پرونده معوق و رسوبی در دادگستری شهرستان دیر وجود نداشته باشد.

جمادی با اشاره به اینکه شهرستان دیر در حوزه شیلات، کشاورزی و صنایع و معادن از ظرفیت بالایی برخوردار است افزود: استفاده‌ مطلوب و هرچه بیشتر از ظرفیت‌ دستگاه قضایی در تحقق جهش تولید واشتغال و حمایت قضایی برای امنیت سرمایه‌گذاری، رفع موانع حقوقی قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی از شورای حل اختلاف شهرستان دیر بازدید و  به سیاست راهبردی قوه قضاییه که ختم پرونده‌های مطروحه از طریق صلح و سازش است  اشاره کرد و افزود: برای گسترش فرهنگ صلح و سازش باید تلاش شود تا از پرونده سازی و ازدحام کارهای قضایی اجتناب شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر