جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۹۱۰
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۸

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: وضعیت برخی مدارس شهرستان کنگان هنوز مشخص نیست و باید برای رفع مشکلات آنها تلاش جدی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود محمودی صبح سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: دوران مسئولیت فرصتی برای خدمت به آحاد مردم است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، از مدیریت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مدارس علمیه تقدیر کرد و افزود: وضعیت برخی مدارس هنوز مشخص نیست که لازم است همه مسئولین با کمک به آموزش و پرورش در حل این مشکل همت کنند.

حجت الاسلام محمودی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: اقتدار و عزت امروز نظام دینی به برکت هشت سال دفاع مقدس است. در زمان جنگ که تسلیحات و تجهیزات نداشتیم دشمن در برابر اراده ملت ایران توانایی مقابله نداشت و می‌توان به جرأت گفت که اراده مردم باعث پیروزی در دفاع مقدس شد.

وی با اشاره به وضعیت اقامه نماز جمعه خاطرنشان کرد: نماز جمعه طبق تشخیص ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از این هفته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مصلای شهدای محراب این شهر اقامه خواهد شد.

امام جمعه کنگان بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست در راستای برگزاری کم خطر نماز جمعه اقدام کنند. نماز جمعه فرصتی برای پاسخگویی مسئولان به مردم است و ستاد نماز جمعه آماده همکاری در این زمینه است.

محمودی با انتقاد از گرانی‌های افسار گسیخته و گلایه مردم گفت: بازار به صورت جدی نیاز به کنترل و نظارت دارد.

وی به موضوع اربعین حسینی و مراسم دینی اشاره و با تشکر از برگزاری مراسم دهه اول محرم، بیان کرد: هیئتی‌ها نشان دادند در برگزاری مراسم و در رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از همه پایبند هستند.

امام جمعه کنگان در پایان با محکوم کردن توهین به ساحت پیامبر اعظم عنوان کرد: این اقدام وقیحانه نشانه ضعف و زبونی دشمن است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر