جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۹۵۶
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گناوه گفت: این مرکز از زمان شیوع ویروس کرونا ۵۴ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت آموزش مهارتی با استفاده از فضای مجازی به کارآموزان ارایه کرده‌است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حمیده سراجی افزود: با همه‌گیری ویروس کرونا در جامعه، کاهش حضور افراد در اجتماع و تأثیر آن بر آموزش‌های مهارتی، سازمان فنی و حرفه ای استان بوشهر  با تغییر سبک آموزشی و حفظ کیفیت آن که همواره از اولویت‌های اصلی است، اقدام به تدوین بر بستر اینترنت و بصورت مجازی کرد که با استقبال متقاضیان مهارت آموزی مواجه شد.

وی اظهارداشت: دوره‌های آموزشی مجازی متنوع و مختلف است که دوزنده چادر و مقنعه، مهارت‌های حرفه‌ای و اداری کار با رایانه، گرافیک رایانهای، کارور اتوکد، کارآفرینی با رویکرد کاب (سطح مقدماتی)، سخنرانی حرفه‌ای، دوزنده و تزئین کار لباس، قالی باف تابلویی، مربی مهد کودک، پیراهن دوز مردانه و شومیزه زنانه و بچه گانه، پولک و منجوق دوز،  مربی نقاشی کودک، کپوباف، پرورش دهنده قارچ دکمه‌ای، دکوراسیون، طراحی داخلی  و خارجی و چهل تکه دوز با دست از عمده آنها است.

سراجی گفت: آموزش‌های مجازی با ایجاد فرصت یکسان آموزشی در سطح جامعه به تحقق عدالت اجتماعی کمک کرده‌است که نمونه آن دوره‌های متنوع آموزشی درگناوه، بندرریگ و روستاهای تابعه است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه افزود: افزایش اشتغال‌زایی و کسب مهارت‌های لازم از عمده اهداف دوره‌های آموزشی است که این مرکز بجد در دستور کار خود قرار داده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر