پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۱۰۹
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۷

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: ظرفیت آموزشی شهرستان گناوه باید برای آموزش نیروهای مورد نیاز استفاده شود و اتکا شهرستان در حوزه مهارت‌های شغلی در بخش‌های مختلف به نیروهای داخل شهرستان باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو ظهر شنبه در جلسه شورای مهارت شهرستان گناوه اظهار داشت: به دلیل اهمیت و نیاز شهرستان جلسه شورای مهارت علیرغم مشکلات شیوع کرونا در شهرستان تشکیل شد تا با اتخاذ تصمیمات در سطح شهرستان در راستای یک نقشه راه کاربردی و برنامه در حوزه آموزش‌های فنی حرفه‌ای و گام برداریم.

وی بیان کرد: با امکانات که نظام مقدس اسلامی به طور عادلانه در سراسر کشور مستقر کرده است برای اخذ گواهی‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی نیاز به حضور در شهرستان‌های دیگر نیست و در داخل هر شهرستان این امر میسر است.

فرماندار گناوه اضافه کرد: ظرفیت آموزشی شهرستان گناوه باید برای آموزش نیروهای مورد نیاز استفاده شود و اتکا شهرستان در حوزه مهارت‌های شغلی در بخش‌های مختلف به نیروهای داخل شهرستان باشد.

وی گفت: آموزش‌های ارائه شده به متقاضیان دارای کیفیت لازم باشد تا اینکه مهارت آموز پس از گذراندن این دوره‌ها بتواند از آموزش کسب شده با مهارت و کیفیت مناسب استفاده کند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: در کنار دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز جامعه، تبلیغات گسترده‌ای برای جذب متقاضیان به سمت مراکز آموزشی انجام شوند و اطلاع رسانی مناسبی از دوره‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی بخصوص دستگاه‌های متناظر شهرستان گناوه نیازهای آموزشی خود بخصوص در حوزه مهارت آموزی را به مراکز فنی حرفه‌ای اعلام کنند تا این مراکز بر اساس این نیازها سرفصل‌های آموزشی را برنامه ریزی کنند.

فرماندار شهرستان گناوه با بیان اینکه فرمانداری گناوه از توسعه آموزش‌های مهارتی حمایت ویژه خواهد کرد افزود: در شهرستان گناوه در حوزه گردشگری، صنعت، خدمات، کشاورزی قابلیت بالایی وجود دارد که بویژه این بخش‌ها، نیازهای آموزشی خود را اعلام کنند تا مراکز فنی حرفه‌ای بر اساس نیاز این دستگاه‌ها دوره‌های آموزش‌ها را دایر کند.

مهرجو یادآور شد: تجهیزات مازاد دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه بر اساس صورت جلسات داخلی برای استفاده در آموزش نیروها در اختیار مراکز فنی حرفه‌ای قرار گیرد.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های خوب و صادقانه مدیر پیشین مرکز فنی حرفه‌ای گناوه تقدیر و برای مدیریت جدید این مرکز آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر