جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۱۹۲
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۲

فکرشهر: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۸۵۰ بسته نوشت افزار در مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط آموزش و پرورش شهرستان گناوه بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در ادامه کمک‌های خیرخواهانه آموزش و پرورش ۸۵۰ بسته نوشت افزار در مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط آموزش و پرورش شهرستان گناوه با رعایت کرامت انسانی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

مرحله اول رزمایش کمک مومنانه آموزش و پرورش شهرستان گناوه پرداخت هزینه کتاب بیش از هزار دانش آموز بی بضاعت بود.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه صبح دوشنبه در این برنامه اظهار داشت: تلاش آموزش و پرورش شهرستان گناوه در رفع مشکل دانش‌آموزان بی بضاعت کار بسیار ارزشمند و خداپسندانه است که آموزش و پرورش این شهرستان خوشبختانه آن را به خوبی و جدیت انجام می‌دهد.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان گناوه توانسته ارتباط خوبی با خیرین شهرستان داشته باشد و با همکاری آنها توانسته است قدم‌های محکمی در راه کمک به افراد بی بضاعت بردارد.

فرماندار گناوه گفت: آموزش و پرورش شهرستان در بازگشایی مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توانست بسیار موفق عمل کند.

غلامرضا مهرجو افزود: آموزش و پرورش شهرستان گناوه در رزمایش همدلی کمک مؤمنان نیز نقش مؤثری داشته است و در رزمایش اول هزینه کتاب بیش از هزار دانش آموز بی‌بضاعت را پرداخت کرد و در مرحله دوم این رزمایش ۸۵۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کرد.

در این مراسم حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه، غلامرضا مهرجو فرماندار، سرهنگ یاسین اکبا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انصار الحسین (ع) و اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر