چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۲۸۱
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: این شهرستان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در چندین محور نقش اساسی ایفا کرده‌است که باید برای جامعه بویژه نسل جوان تبیین و بازگو شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در مقر فرماندهی سپاه این شهرستان  افزود: این شهرستان در سه جبهه آماج قرارگرفتن حملات هوایی دشمن بعثی همزمان با جزیره خارگ بخاطر موقعیت راهبردی و وجود تاسیسات مهم نفتی، تامین اقلام غذایی و مهمات جنگی و اعزام نیرو به جبهه‌های حق علیه باطل درگیر و نقش بسزایی ایفا کرد که نیازمند اطلاع رسانی درخور و شایسته است.

وی اظهارداشت: دوران دفاع مقدس به عنوان هویت اصلی نظام و انقلاب باید در مرکز توجه رسانه‌ها قرار گیرد و به نحو مطلوب و آگاهانه درقالب محصولات تولیدی و در تراز استاندارد جهانی نه تنها در داخل کشور بلکه به دنیا تشریح و بازگو شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گناوه گفت: امنیت و آرامش کشور مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است و باید تلاش کنیم حماسه آفرینی آنان و دستاوردهای مهم به دست آمده به نسل جدید انتقال یابد.

وی بیان کرد: رژیم بعثی عراق در ۳۱ شهریور ۵۹ ، با همدستی و حمایت استکبار و نظام سلطه جنگ تحمیلی را علیه نظام نوپای اسلامی و کشور شروع کرد اما ملت با رهبری معمار کبیر انقلاب دربرابر دشمن ایستاد و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد و این افتخار دستاوردی مهم و بزرگ است.

مهرجو افزود: رسانه‌ها و شبکه‌های معاند درصدد ایجاد اختلاف بین حاکمیت و مردم و القای ناامیدی در جامعه هستند و ضرورت دارد با ارایه تولید آثار هنری و همدلی و وحدت اقشار جامعه در برابر این ترفند مقابله به مثل کنیم.

فرماندار گناوه گفت: تجلیل از یک میلیون ایثارگر و پیشکسوت کشور در هفته دفاع مقدس کار بسیار ارزشمند و بزرگی بوده که در شناساندن و تکریم ایثارگان عرصه جهاد و شهادت و تبیین ارزش های دوران دفاع مقدس بسیار موثر است.

وی  بیان کرد: این شهرستان دارای گنجینه‌های ارزشمند ایثارگر و رزمنده دفاع مقدس است که باید خاطرات و رشادت‌های آنان گردآوری و تدوین شود و به نسل جوان که با آن دوران آشنایی کمتری دارند، بازگو شود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر