سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۲۸۶
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر گسترش فعالیت‌های هلال احمر در این شهرستان گفت: خانه‌های هلال روستایی و تیم‌های واکنش سریع در کنگان تشکیل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در آئین معارفه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا این حماسه بزرگ اظهار داشت: یکی از پایه‌های اصلی در مقابله با بحران‌ها و حوادث، هلال احمر است.

وی اعتماد مردمی را بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر در مقابله با بحران‌ها و حوادث آمادگی کاملی دارند و این آمادگی آنان موجب آرامش مردم است.

فرماندار کنگان بر بهره گیری از توان جوانان در اجرای برنامه‌های هلال احمر تاکید و بیان کرد: در حرکت‌های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر همیشه پیش‌قدم بوده است. جوانان جمعیت هلال احمر در راستای حفظ سلامت و ارزش‌های انسانی و کمک به هم نوع از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی ضمن آرزوی موفقیت شورای اجرایی جمعیت هلال احمر افزود: شهرستان کنگان از ظرفیت و قابلیت فراوانی در حوزه‌های برای تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز جمعیت هلال احمر را دارد.

وی خواستار تشکیل تیم‌های واکنش سریع در سطح شهرستان کنگان شد و ادامه داد: راه اندازی خانه‌های هلال روستایی و آموزش به داوطلبان و علاقمندان اهمیت بسیار زیادی دارد که باید برای آن تلاش شود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت صنایع مستقر در منطقه در تأمین تجهیزات جمعیت هلال احمر شد و افزود: تشویق و حمایت نیروهای امدادی و جذب عضو داوطلب از بین کارکنان و پرسنل صنایع و شرکت‌های مستقر در منطقه از دیگر موضوعات مهم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر