سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۲۸۷
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توافق همکاری میان این نهاد و سازمان عتبات عالیات استان برای کمک به تهیه و توزیع ۳۱۳ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان ستاد عتبات عالیات شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی همواره در کانون توجهات کمیته امداد قرار داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: بر این اساس کمیته امداد هرساله خدمات متنوعی را به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت از قبیل کمک‌هزینه تهیه لوازم‌التحریر، ایاب و ذهاب و تأمین پوشاک، کمک‌هزینه ثبت‌نام، کلاس‌های تقویتی کنکور، ارائه وام دانشجویی و وام ازدواج به دانشجویان را در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور آموزش مجازی دانش آموزان فراهم آوردن شرایط و زیرساخت‌های آموزش مجازی برای دانش آموزان تحت حمایت لازم و ضروری شده است.

لطفی با تأکید بر دسترسی به عدالت آموزشی و داشتن امکانات الکترونیکی برای دانش‌آموزان تحت حمایت به منظور آموزش‌های مجازی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری نهادها، مؤسسات خیریه و خیران نیکوکار تهیه و توزیع تبلت برای دانش آموزان در دست اجراست که یکی از سازمان‌ها ستاد عتبات عالیات استان است.

وی اضافه کرد: طی توافق‌نامه میان کمیته امداد و ستاد بازسازی عتبات عالیات در سطح استان ۳۱۳ دستگاه تبلت به نیت ۳۱۳ یار امام زمان (عج) تهیه و میان دانش آموزان نیازمند تحت حمایت توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس این توافق‌نامه دوجانبه ستاد عتبات عالیات نصف هزینه را به مبلغ هر تبلت یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان پرداخت خواهد کرد و نصف دیگر از منابع کمیته امداد به‌حساب شرکت فروشنده شرکت پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر