سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۲۹۳
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال ۹۹ بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از افراد کم سواد و بی‌سواد جذب فعالیت‌های سوادآموزی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید مجتبی هاشمی نژاد صبح چهارشنبه در گردهمایی مدیران سواد آموزی و معاونین و رؤسای ادارات سوادآموزی استان‌ها که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با گرامیداشت چهلمین سالروز شروع دفاع مقدس ملت ایران اظهار کرد: گرامیداشت این ایام، پاسداشت ایثار، خودگذشتگی و غیرت مردمان این سرزمین در سال‌های خون و حماسه است.

وی افزود: مجموعه نهضت سوادآموزی در طول هشت سال عشق و حماسه، با تقدیم ۱۷۶ شهید پرافتخار که نماد استقامت، ایثار و جهاد برای تضمین عزت و سربلندی ملت ایران هستند، وظیفه خود را نسبت به انقلاب و مردم ادا کرده است.

هاشمی نژاد با اشاره به تکمیل و به‌روزرسانی بانک اطلاعات افراد کم سواد و بی‌سواد در استان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در سال جاری بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات مجموعه سوادآموزی بهره‌مند می‌شوند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر استمرار فعالیت‌های آموزشی در شرایط کرونایی عنوان کرد: در برگزاری کلاس‌ها به شیوه‌های حضوری، مجازی و یا تلفیقی، تابع شرایط و ضوابط ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم.

وی با اشاره به نقش مدیران واحدهای آموزشی در راستای جذب و نگهداشت سوادآموزان، بیان داشت: بر اساس شیوه نامه‌های وزارت آموزش و پرورش، مدیران مدارس در همه دوره‌های تحصیلی موظف به همراهی و همکاری با مجموعه سوادآموزی هستند.

هاشمی نژاد کیفیت بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی را از اولویت‌های معاونت سوادآموزی دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های بهبود کیفیت در استان و شهرستان‌ها و مناطق بهترین بستر قانونی برای تحقق اهداف سوادآموزی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر