سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وجود آغاز پاییز گرما و رطوبت همچنان در این استان می‎تازد تا جایی که رطوبت در جزیره خارگ به ۹۴ درصد و دما در برازجان به ۴۶ درجه سانتیگراد رسید...
کد خبر: ۷۶۳۰۵
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وجود آغاز پاییز گرما و رطوبت همچنان در این استان می‎تازد تا جایی که رطوبت در جزیره خارگ به ۹۴ درصد و دما در برازجان به ۴۶ درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس پیش بینی نقشه‏‌های هواشناسی در روزهای آینده نیز با توجه به جنوبی بودن جهت وزش باد گرما و رطوبت در بوشهر همچنان بالا خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بعد از برازجان، خورموج، اهرم و جم به ترتیب دمای ۴۵، ۴۴ و ۴۱ درجه را تجربه کردند.

مساعدی ادامه داد: همچنین رطوبت هوای عسلویه، گناوه و بوشهر نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۸۴، ۸۲، ۷۹ درصد بود و جم نیز با ۶ درصد کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشت.

وی اظهار داشت: بررسی نقشه‎های هواشناسی نشان می‌دهد در بیشتر ساعت‎ها از وقت امروز و روزهای آینده وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت غبار محلی، در بعضی ساعت‏‌ها وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان بوشهر خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت وزش باد در ۲۴ آینده  متغیر و به طور غالب جنوبی با سرعت هشت تا ۲۸ و گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

مساعدی افزود: در این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌‏شود.

وی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۷:۲۱ ، مد ۱۳:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۷:۱۸  خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر