سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۳۱۲
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از فعالیت ۶ کارگروه ویژه جهش تولید در استان بوشهر خبر داد و گفت: طرح عارضه‌یابی و توانمندسازی صنایع استان بوشهر در دست اجرا است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار علی رزمجو عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان برتر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌هایی بالایی برای رونق تولید دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت جهش تولید و حمایت از تولیدکنندگان بیان کرد: در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و دشمنان از ابزار تحریم در این جنگ اقتصادی بر علیه کشور ما استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه طی ۴۱ سال گذشته کشور ما درگیر جنگ و یا تحریم بوده است افزود: شدت تحریم‌ها در سال‌های اخیر به ویژه در بعد اقتصادی بیش‌تر شده است.

فعالیت ۶ کارگروه جهش تولید

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل باید برای تحقق سیاست جهش تولید طوری برنامه‌ریزی کرده و کارهایی را انجام دهیم که موجب تسهیل تولید و سرمایه‌گذاری شود.

سردار رزمجو تصریح کرد: جهش تولید در سایه اخلاص و توکل بر خداوند متعال و استفاده از توانمندی‌های جامعه داخل کشور محقق می‌شود که باعث می‌شود فشار مضاعف بیگانگان بر کشور ما برطرف شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های اقتصادی خوبی بوده و هماهنگی خوبی نیز میان ادارات کل مرتبط با موضوع اقتصاد و سپاه امام صادق علیه السلام برقرار است که بر همین مبنا ۶ کارگروه ویژه جهش تولید در استان تشکیل شده و در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

عارضه‌یابی واحدهای صنعتی

سردار رزمجو اضافه کرد: کارگروه علمی یکی از کارگروه‌های شش‌گانه جهش تولید است که از طرح‌ها و ابتکارات علمی در این زمینه حمایت کرده و با برقراری ارتباط با مجموعه‌های دانش بنیان از نظرات آن‌ها نیز در این زمینه استفاده می‌کند.

وی افزود: قرارگاه صنعت و معدن نیز به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر و با مشارکت نهادها و سازمان‌های مسئول با هدف پیگیری مشکلات بخش صنعت و معدن استان راه‌اندازی شده است که در همین راستا ۲۳ برنامه توانمندسازی در حال پیگیری و ۲۳ صنعت‌یار نیز جهت عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در حال فعالیت هستند.

این مراسم به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی، سازمان بسیج حقوقدانان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم احمد مرادی به نمایندگی از معدن‌کاران استان بوشهر و صادق سرتلیان به نمایندگی از صنعت‌کاران استان بوشهر به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود در زمینه جهش تولید پرداختند.

در حاشیه این مراسم، کارگروه‌های صنعت یار، مشاوره حقوقی، مالی و بانکی و مشاوره کسب و کار و توسعه فناورانه با حضور متخصصین این حوزه‌ها تشکل و تولیدکنندگان حاضر در این مراسم به انجام مشاوره در این حوزه‌ها پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر