سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۳۱۳
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر توسعه اشتغال در این شهرستان، گفت: آمار بیکاری کنگان شایسته و زیبنده این شهرستان نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، سیدعلی پاک نژاد عصر چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان اظهار داشت: با توجه به استقرار صنایع در شهرستان عسلویه و کنگان، لذا نباید مشکل بیکاری داشته باشیم هرچند که آمار بیکاری در این شهرستان پایین است اما زیبنده نیست.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهرستان، شهر و روستاها بانک اطلاعاتی از افراد جویای کار داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: شهرستان در اقدامات بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا خوشبختانه خوش درخشید و با توجه به جمعیت شهرستان در وضعیت خوبی قرار داریم که از همکاری خیلی خوب مردم شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.

پاک نژاد گفت: شورای راهبردی کمک‌های ارزشمندی به حوزه سلامت شهرستان کردند که ما شاهد بودیم در طول چند روز اخیر بخش بیماران حاد تنفسی خالی از بیمار بوده و این حاصل تلاش‌های دولت تدبیر و امید است‌.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان کنگان با تاکید بر اطلاع رسانی مستمر خدمات دولت بیان کرد: متأسفانه در بعضی جاها خدمات دولت زیر سوال برده می‌شود و این اقداماتی که در سطح شهرستان اتفاق می‌افتد با همکاری دولت بوده است. همچنین از شورای راهبری بابت کمک ۳۶ میلیارد ریالی به بیمارستان‌های استان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

فرماندار کنگان گفت: در حوزه بیمارستان کنگان طبق صحبتی که انجام شده در آینده نزدیک مبلغی نزدیک به دو میلیارد تومان به بیمارستان و کلینیک تخصصی اختصاص خواهد یافت. همچنین در حوزه آموزش و پرورش تلاش می‌شود مدرسه شهید یگانه سیراف در اسرع وقت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده شود.

وی ادامه داد: امروز در حوزه اقتصادی باید به سمت و سوی اقتصاد دانش بنیان برویم که در این حوزه‌ها در شهرستان قدم‌های خوبی برداشته شده است و نگاه ما بر این است که پارک علم و فناوری فعال‌تر و افراد توانمند را شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

پاک نژاد بیان کرد: از تمامی ادارات شهرستان درخواست دارم که از تمامی ظرفیت‌های موجود شهرستان برای کار آفرینی و کارآفرینان استفاده شود.

فرماندار کنگان ادامه داد: طرح‌های خوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در کنگان وجود دارد باید دستگاه‌های متولی با این افراد همکاری و حمایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر