جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۳۳۷
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه "پروژه عمرانی متعدد در استان بوشهر در حال اجرا است" گفت: شرایط سخت اقتصادی سبب تعطیلی پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر نشد و این پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بررسی طرح‌های عمرانی شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و حماسه آفرینان، رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی به بررسی طرح‌های عمرانی گناوه پرداخت و اظهار داشت: محور و جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه در این سفر مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه پروژه فعال و دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی، با بیان اینکه جاده ساحلی ریگ به گناوه در حال سپری هفته‌های پایانی این پروژه است گفت: با این روند پیش بینی می‌شود در هفته‌های آتی عملیات اسفالت آن آغاز می‌شود که با تکمیل و افتتاح این پروژه یکی از مطالبات مردم ساحل نشین شهرستان گناوه محقق می‌شود.

استاندار بوشهر، پل ورودی گناوه را از دیگر پروژه‌ها دانست و بیان کرد: اجرای پروژه پل ورودی این شهربر اساس اعلام اعضای شورای و شهرداری گناوه، آرزوی 18 ساله مردم بوده چراکه این مسیر در شان این شهربندری با این همه ظرفیت و قابلیت که  معرف تمام مردم کشور است نبود.

گراوند،  استان بوشهر را یکی از مقاصد گردشگری مردم در کشور دانست و خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی استان بوشهر و شهرستان گناوه یکی مقاصد گردشگری مردم کشور است که ایجاد زیرساخت‌های لازم در گناوه مورد توجه قرار گرفته و اکنون پل ورودی به این شهر در حال ساخت و دارای روند اجرایی مطلوبی است.

وی به اجرای پل  مسیر خور گناوه پرداخت و تصریح کرد: این پروژه مهم که به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری شده با حمایت‌های فرمانداری و  کمک‌های دستگاه‌ قضایی در حال اجرا است که ایمن‌سازی لوله‌های نفت در مسیر اجرای این پروژه مورد توجه ویژه قرار دارد و در حال پیگیری است.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه  اکنون مسیر پل شهید سلیمانی گناوه بازگشایی شده و  تردد انجام می‌شود گفت: پروژه مجموعه ورزشی کارگران گناوه از مصوبات استانی سفر هیئت دولت از دیگر طرح‌های این شهرستان است، هر چند خوب کار شده ولی در برخی  بخش‌های آن معارضانی وجود دارد که سبب کندی اجراء پروژه می‌شود.

گراوند با تاکید بر همکاری مردم در تسریع اجرای مجموعه ورزشی کارگران گناوه افزود: این پروژه که متعلق به مردم و از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجرا است باید همکاری مردم در راه‌اندازی و تکمیل آن بیشتر شود.

وی، با بیان اینکه این پروژه به عنوان مجموعه ورزشی کارگران جنوب کشور است خاطرنشان کرد: تکمیل مجموعه ورزشی کارگران  گناوه ظرفیت‌های خوبی برای این شهرستان و استان بوشهر فراهم می‌کند که لازم است در تسریع اجرای آن همکاری‌ها افزایش یابد.

استاندار بوشهر، با قدردانی از پیگیری‌های فرماندار گناوه در اجرای این پروژه‌ها افزود:در یکسال گذشته پروژه‌ها مختلف عمرانی در گناوه بر اساس مطالبات مردم اجرا شده و فعال هستند.

گراوند با قدردانی از پیمانکاران اجرای پروژه‌های عمرانی تصریح کرد:در این شرایط سخت  اقتصادی، پروژه‌های عمرانی در گناوه  تعطیل نشده‌اند و روند اجرای مطلوبی دارد که از تلاش پیمانکاران، مسئولان  دستگاه‌‌های اجرایی و حوزه عمرانی استان بوشهر قدردانی می‌شود.

وی مجموعه تلاش صورت گرفته در اجرای پروژه‌ها را رضایت بخش دانست و تاکید کرد: بخشی از خواسته‌ها و مطالبات مردم در اجرای این پروژه‌ها است که امید می‌رود با پیگیری‌ها و تامین اعتبارات لازم تا پایان سال انها به بهره‌برداری برسند تا بخشی از مشکلات شهرستان گناوه حل و مطالبات مردم این شهرستان محقق شود.

 استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پروژه عمرانی متعدد در استان بوشهر در حال اجراء است گفت: شرایط سخت اقتصادی سبب تعطیلی پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر نشد و این پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر