شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۳۵۲
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه گفت: صاحبان امواتی که در هنگام تشییع جنازه ، تدفین و ترحیم خلاف دستورالعمل ستاد کرونا این شهرستان عمل کنند، به مراجع قضایی معرفی و با آنان برخورد می‌شود.

به گزارش فکرشهر، بهروز شهابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  به منظور برگزاری مراسم تشییع و تدفین اموات با حداقل جمعیت، تصمیماتی درگذشته همچون عدم درج تاریخ و ساعت مراسم در اعلامیه های ترحیم، مصوب و به اجرا گذاشته شد و همچنان به قوت خود باقی است

وی اظهارداشت:باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و  پیشنهاد امام جمعه در جلسه شورای اداری  ، ممنوعیت دفن اموات در روزهای پنجشنبه و جمعه،  اخذ تعهد از خانواده متوفی و صاحبان عزا جهت انجام مراسم تشییع با حضور محدود نزدیکان و بستگان متوفی  مصوب شد.

شهابی گفت: شهروندان در تجمعاتی نظیر مراسم ترحیم و تشییع جنازه شرکت‌نکنند زیرا که  ازدحام جمعیت  زمینه‌ساز ابتلای تعداد کثیری از مردم خواهد شد و باتوجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان ها ارایه خدمات دهی را با مشکل مواجهه می‌کند.

وی بیان کرد: بنا به تاکیدات کارشناسان بهداشتی مبنی بر آنکه با فراسیدن فصل پاییز وارد موج سوم این بیماری خواهیم شد ،  نیاز است تا گروه های مختلف مردم و اصناف به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی‌تری نسبت به گذشته داشته باشند.

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه گفت: همانطور که مدافعان وطن با همراهی همه اقشار از خاک و ارزش های کشور در طول دوران جنگ تحمیلی دفاع کردند، نیاز است تا در این برهه نیز با مدافعان سلامت که در حال ایثارگری در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، همکاری کنیم.

وی اظهارداشت: امیدواریم با همکاری شهروندان و با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان باشیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از شهرستان های باوضعیت قرمز در کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر