جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی که مهرماه و پاییز آغاز شده و دمای هوا در نقاط مختلف ایران رو به کاهش است و حتی در برخی نقاط، باران های سیل آسا مردم را کلافه و آسیب هایی نیز وارد کرده است، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر می گوید که «در ۲۴ ساعت گذشته، با تداوم روند افزایشی دما، دما در چهار شهر استان بوشهر به ۴۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است»...
کد خبر: ۷۶۳۹۵
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: در حالی که مهرماه و پاییز آغاز شده و دمای هوا در نقاط مختلف ایران رو به کاهش است و حتی در برخی نقاط، باران های سیل آسا مردم را کلافه و آسیب هایی نیز وارد کرده است، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر می گوید که «در ۲۴ ساعت گذشته، با تداوم روند افزایشی دما، دما در چهار شهر استان بوشهر به ۴۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است».

به گزارش «فکرشهر»، پیام مساعدی روز جمعه به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: در این مدت برازجان، عسلویه و خورموج دمای ۴۵ و اهرم نیز دمای ۴۴ درجه را تجربه کردند.

وی بیان کرد: کنگان، گناوه و جم نیز به ترتیب دمای ۴۲، ۴۱ و ۴۰ درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در اغلب ساعت‌ها از وقت امروز تا اواسط هفته پیش رو وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام باشد.

وی گفت: بنابراین در این مدت غبار محلی، در بعضی ساعت‌ها وزش ملایم باد و در ابتدای صبح نیز در برخی مناطق مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در صبحگاه در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ و گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۴۰ بامداد، جزر اول ساعت ۱۰:۱۵ ، مد دوم ساعت ۱۷:۴۵ و جزر دوم ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر