پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین اخبار کرونا؛
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ شنبه ۵ مهرماه ۲۷۷ نفر است...
کد خبر: ۷۶۴۱۹
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ شنبه ۵ مهرماه ۲۷۷ نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۵۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۲ مورد به کرونا قطعی است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۴۱ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۵ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۵ مهرماه تأیید و اعلام شد گفت: متأسفانه روز گذشته دو بانوی ۷۱ ساله باسابقه بیماری قلبی و کم‌کاری تیروئید و یک آقای ۸۳ ساله با سابقه دیابت و فشارخون بالا براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده‌اند که امروز نتیجه آزمایش آنان مثبت اعلام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های دیلم، دشتستان، عسلویه، تنگستان و بوشهر در وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 5 مهر 1399

سیما سادات لاری روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (پنجم مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۲۰۴* بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۲۷۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۴۳ هزار و ۸۶ نفر رسید.

به گزارش انتخاب، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۷۲ هزار و ۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۰۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۹۰۵ هزار و ۳۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر