چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۴۲۶
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸

فکرشهر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: فعالیت موکب داران استان بوشهر به سمت کمک‌های مومنانه سوق یافته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرضا مطاف بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر عشق و علاقه فراوانی به اهل بیت دارند و هر ساله در ایام اربعین حماسه‌های بزرگی را خلق می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال در ایام اربعین هیچ برنامه‌ای برای پیاده‌روی نداریم افزود: فعالیت موکب داران استان بوشهر به سمت کمک‌های مومنانه سوق یافته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و مصوبه ستاد ملی کرونا امسال به سبب شرایط کرونایی مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در کربلای معلی و اعزام کاروان برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در راستای رسیدگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با تأمین امکانات آموزشی و نوشت‌افزار دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر بخشی از مشکلات آنها رفع شود.

مطاف از تأمین ۳۱۳ تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد استان توسط موکب داران خبر داد و افزود: در این راستا و برای تأمین نوشت افزار، لوازم‌التحریر، کیف، کفش و البسه، تفاهم‌نامه با کمیته امداد امضا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر