جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۴۲۷
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به ممنوعیت اعزام کاروان‌ها به مرز عراق، بر لزوم جلوگیری از اعزام کاروان‌های استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر شنبه در ستاد اربعین استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، همه افراد باید مراقبت‌های بهداشتی را از خود و دیگران داشته باشند تا این بیماری کنترل شود.

وی با اشاره به رعایت ۵۸ درصد پروتکل‌های بهداشتی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: میزان استفاده از ماسک توسط مردم استان بوشهر نیز ۷۰ درصد است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کاهش بستری‌ها و مبتلایان به کرونا را منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است افزود: برای موفقیت در خیز سوم شیوع کرونا در فصل پاییز رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در جامعه باید افزایش یابد.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم و برنامه‌های دهه آخر صفر در استان بوشهر مانند دهه اول محرم، اضافه کرد: مراسم اربعین حسینی باید همانند دهه نخست ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

گراوند ادامه داد: بر خلاف هر سال که برای اعزام کاروان‌ها برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تلاش می‌شد ولی امسال به سبب شرایط کرونایی باید از اعزام به کربلای معلی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ممنوع بودن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حجت را برای همه تمام کردند گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا امسال در اربعین حسینی مراسم پیاده‌روی و راهپیمایی برگزار نمی‌شود و از اعزام کاروان‌ها جلوگیری می‌شود.

گراوند با تاکید بر جلوگیری از کاروان‌ها به مرز عراق در ایام اربعین حسینی افزود: از خروج اتوبوس‌ها به مرز عراق باید جلوگیری شود و اتوبوس‌هایی که به این مهم توجه نکنند توقیف می‌شوند.

وی با قدردانی از تلاش موکب‌داران اربعین حسینی در ایام دهه آخر ماه صفر بیان کرد: موکب‌داران اربعین حسینی استان بوشهر امسال در این ایام در رسیدگی به نیازمندان تلاش می‌کنند که خدمات آنان در خور تحسین است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر