پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۴۴۰
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: رسانه‌های استان بوشهر با هر اندیشه و دیدگاهی در حوزه ایثار و شهادت همراه با هم هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نجفی صبح شنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از کارهای بزرگی که طی چند سال اخیر در استان بوشهر انجام شد، برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر بود.

وی برگزاری این کنگره را یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی استان دانست و اضافه کرد: کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با همراه و هم‌افزایی بسیار خوبی که ایجاد شد همه مرزها را پشت سر گذاشت.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به همراهی بسیار خوب اهالی رسانه استان خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان بوشهر با هر اندیشه و دیدگاهی در حوزه ایثار و شهادت همراه با هم هستند.

وی بیان کرد: دعوت می‌کنم از خبرنگاران و اهالی رسانه استان بوشهر که در عرصه مطالبه‌گری، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی نیز در کنار هم برای خدمت به مردم تلاش و همراهی داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: در کنگره شهدای استان بوشهر کارهای بزرگی انجام شد و یکی از دستاوردهای آن انعکاس مطلوب اخبار و رویدادهای کنگره بود که البته باید همچنان ادامه داشته باشد.

سید حسین ناظر با اشاره به اینکه کارهای مختلف و متنوعی را حول محور ایثار و شهادت در استان خواهیم داشت افزود: در مورد شهدای شاخص استان بوشهر مستندهایی ساخته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر