جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی که برخی رسانه ها از وقوع یک قتل ناموسی در شهرستان کنگان استان بوشهر خبر می دهند، فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان می گوید که این خبر کذب است و موضوع قتل، توسط خانواده دختر، رد شده است...
کد خبر: ۷۶۷۰۶
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: در حالی که برخی رسانه ها از وقوع یک قتل ناموسی در شهرستان کنگان استان بوشهر خبر می دهند، فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان می گوید که این خبر کذب است و موضوع قتل، توسط خانواده دختر، رد شده است.

به گزارش «فکرشهر»، طبق خبر منتشر شده در پایگاه های خبری «رخ» و «خبر فوری»، مقتول «زهرا.ن» و دختری دانش آموز در مقطع دبیرستان است که توسط برادرش به قتل رسیده است.

بر اساس این گزارش، طی روزهای گذشته این دختر دانش آموز در شهر «بنک» از توابع شهرستان کنگان در استان بوشهر توسط برادرش تحت عنوان اقدام ناموسی به قتل رسیده است.

هویت این دختر دانش آموز «زهرا.ن» توسط «خبرگزاری هرانا» احراز شده است.

«زهرا» در دبیرستان دخترانه دوره اول شهید محمد تشانی کنگان (شهر بنک) مشغول به تحصیل بوده است.

یک منبع مطلع در خصوص قتل این دختر نوجوان گفته که «زهرا چند روز پیش با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شد. در گزارش پزشکی قانونی هم آمده است که او خفه شده است».

به گزارش «فکرشهر»، در همین راستا، فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان این خبر را تکذیب کرده و گفته که موضوع قتل شایعه است و خانواده دختر فوت شده می گویند وی خودکشی کرده است.

در اطلاعیه این فرماندهی آمده:

«دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی دختر نوجوانی به مرکز فوریت های پلیس اعلام که اکیپی از کاراگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضایی در محل حادثه حضور یافتند. در بررسی های اولیه، معاینه جسد و محل وقوع خود کشی، هیچ گونه علایمی  دال بر وقوع قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نگردیده و جسد  وی برای بررسی های بیشتر و یافتن علت تامه فوت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.
مطالبی در فضای مجازی توسط رسانه های دشمن مطرح می گردد که دختر نوجوانی چند روز پیش با انگیزه ناموسی توسط برادرش  کشته شده  و پزشکی قانونی نیز خفگی آن را تایید کرده؛ که این مطالب شایعه سازی بوده است و تکذیب می گردد.
خانواده متوفی در اظهارات خود به صراحت اعلام کرده اند موضوع فوت فرزندشان خودکشی است.»

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
خب بدبختا میخوان که موضوع رسانه ای نشه ازهمین الان تصمیم گرفتن بگن خودکشی کرده
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر