جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۹۰۷
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: شهرداری سیراف از ظرفیت گردشگری این بندرکهن در راستای توسعه این صنعت، جذب توریست و کسب درآمد استفاده کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیدعلی پاک ‌نژاد روز سه‌شنبه در نشست تودیع و معارفه شهردار سیراف با اشاره به قدمت تاریخی این بندرافزود: شهرداری‌می‌تواند با برنامه‌ریزی در جذب سرمایه‌گذار درآمدهای پایداری داشته باشد.

وی گفت: شهرداری‌ها در نگاهی کلان نقش بی‌بدیلی در رشد اقتصادی، استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور و ارتقای سرمایه اجتماعی دارند.

 فرماندار کنگان با بیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید بوده و اتفاقات مثبتی نیز در این زمینه رقم خورده است، افزود: شهرداری نهادی اجتماعی است و افزایش نشاط اجتماعی و مشارکت مردم باید در دستورکار این نهاد باشد.

پاک نژاد بیان کرد: از ظرفیت شرکت‌های مستقر در منطقه در راستای توسعه شهر سیراف و رفع چالش‌های موجود استفاده شود.

وی اضافه کرد: همچنین سمن‌های فعال در شهرستان ظرفیت حائز اهمیتی دارند که شهرداری می‌تواند از آن در راستای هویت شهری و حفاظت از میراث فرهنگی استفاده کند.

فرماندار کنگان در ادامه با تاکید بر حفظ اراضی و اموال عمومی به عنوان وظیفه‌ای همگانی گفت: تکریم ارباب رجوع، مردم داری،سادگی و خدمت بدون تشریفات باید در اولویت شهرداری باشد.

پاک نژاد اضافه کرد: رعایت ایمنی در احداث پروژه‌های عمرانی شهری و برنامه‌ریزی دقیق در  حوزه ترافیک شهری از دیگر مواردی است که توجه ویژه به آن ضروری است و باید مدنظر قرار گیرد.

وی بر اهمیت ارتباط قوی نهاد شهرداری با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: با استفاده از این ظرفیت، خدمات انجام شده به خوبی اطلاع رسانی شود.

پاک نژاد افزود: اگرچه امسال پیاده روی اربعین برگزار نمی‌شود اما یاد و خاطره امام حسین (ع)در دل‌های ما جاودان است.

در این مراسم از زحمات یک ساله ناصر باسیره به عنوان سرپرست شهرداری سیراف قدردانی و داریوش پالیزدان به عنوان شهردار جدید سیراف معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر