جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۳۶۰
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر گفت: با پرداخت ۵۱ میلیون تومان از بدهی زندانیان جرائم غیر عمد مالی زمینه آزادی ۵ تن از زندانیان در بوشهر با همکاری خیران بندر کنگان فراهم شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمدرضا اوستاد در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام رحلت پیامبرگرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و با قدردانی از خیران نیک‌اندیش در رسیدگی به مشکلات زندانیان جرایم غیرعمد مالی اظهار داشت: گره گشایی از مشکلات نیازمندان از تاکیدات پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) است

وی با بیان اینکه حل مشکلات نیازمندان و همکاری در کارهای خیر و پسندیده ، در آیات و روایات بسیار مورد تاکید است گفت: در این راستا خیران بوشهری در برنامه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند که از خدمات آنان سپاسگزاری می‌شود.

رئیس اداره زندان مرکزی بوشهرافزود:کارگشایی و خدمت به نیازمندان بر اساس معیارهای اسلامی، یک هنر است و هرکس نمی‌تواند از عهده این هنر برآید.

اوستاد با اشاره به آزادی زندنیان جرایم غیر عمد با مشارکت خیران از زندان بوشهر خاطرنشان کرد: با همکاری موسسه نسیم سبز مهربانی بندر کنگان و پرداخت بدهی 5 نفر از مددجویان زندان مرکزی بوشهر ، به مبلغ 51 میلیون تومان ، زمینه آزادی آنان از زندان فراهم شد.

وی با بیان اینکه 2 نفر از آنان آزاد شدند افزود: 3 نفر دیگر نیز در حال سیر مراحل قضایی پرونده بوده که به زودی به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر