جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۵۲۰
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت منزل، به مردم توصیه کرد وجوه نقد، طلا و اموال با ارزش خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: همه ما باید باور کنیم که با رعایت نکاتی بسیار ساده می‌توان به پیشگیری از سرقت اموال کمک کرد و سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارد، چون با جدی‌گرفتن توصیه‌های لازم هم از یک بحران روحی شدید در خانواده خود جلوگیری خواهیم کرد و هم نقش غیرقابل انکار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا می‌کنیم.
 
وی افزود: اولین نکته در پیشگیری از سرقت منزل این است که هنگام ساخت‌وساز، همان‌قدر که به زیبایی ساختمان اهمیت داده می‌شود به استحکام و ایمنی آن نیز توجه لازم و کافی داشته باشیم.
 
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر عنوان کرد: در پیگیری‌های صورت گرفته و با تلاش مسئولان مربوط، چهار هزار و ۲۸۲ صندوق امانات در بانک‌های شهر بوشهر برای شهروندان در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: این صندوق‌ها در بانک‌های صادرات، ملی، تجارت، ملت، رفاه و بانک سپه باهدف نگهداری اموال با ارزش شهروندان از جمله طلا برای پیشگیری از وقوع سرقت ایجاد شده و انتظار است شهروندان در زمان مسافرت و یا ترک منزل، اموال با ارزش خود را به این صندوق‌ها انتقال دهند تا از استفاده سوء سارقان و افراد فرصت طلب جلوگیری شود.
 
سرهنگ سهرابی به مردم استان توصیه کرد: در زمان ترک منزل از بسته‌بودن همه راه‌های ورودی شامل در‌ها و پنجره‌ها اطمینان حاصل کنند. همچنین چنانچه منزل برخی از شهروندان ویلایی است یا در مجاورت آن، ساختمانی نیمه‌ساز وجود دارد، نکات ایمنی را با دقت بیشتری رعایت کنند و از ورود افراد ناشناس تحت عناوین سمسار، خریدار ضایعات، فالگیر، متکدی و ... به داخل ساختمان جلوگیری کنند و در صورت نقل مکان به‌منزل جدید یا گم شدن کلید، فوری توپی قفل در‌های ورودی منزل خود را عوض کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر