پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۵۴۷
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: در چهارمين روز از هفته تربيت بدني، پروژه كنترل وزن و چاقی دانش آموزان (كوچ)  در شهرستان دشتستان به ميزبانی آموزشگاه فرزانگان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، در اين مراسم كه به صورت زنده از شبكه شاد پخش مي شد مسوولين استانی و شهرستانی در اين مراسم حضور داشتند.

 مدير آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با بيان اينكه اگر به زندگی بزرگان دینی و ادبی خود نگاه کنیم می بینیم که همه آنان مردم، خصوصا جوانان را به ورزش و تندرستی دعوت می کنند.

سهراب باقری اظهار داشت: آموزش و پرورش هم در کنار وظیفه تعلیم و تربیت به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان هم توجه دارد چرا که سلامت جسمی باعث موفقیت در همه امور می شود.

وی ادامه داد: یکی از طرح هایی که وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان در این وضعیت کرونایی جامعه اجرا کرده طرح کوچ است.

باقری افزود: این طرح به دلیل کم تحرکی دانش آموزان بخاطر شیوه غیرحضوری و مجازی آموزش و یکجا نشینی آنان اجرا می شود که باعث جلوگیری از چاقی دانش آموزان و تبعات و آثار منفی ناشی ازاضافه وزن می شود.

رئيس اداره تربيت بدنی و فعاليت ورزشی استان گفت: دشتستان از حوزه های پیشرو و موفق در عرصه های ورزشی استان و از شهرستان های طلایه دار می باشد.

منوچهر هوشيار گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه ملی کوچ هستیم و باتوجه به اینکه نمی توانیم به صورت حضوری فعالیت ورزشی دانش آموزان را داشته باشیم از ظرفیت فضای مجازی در کنار بحث آموزش دانش آموزان به سلامت و تندرستی آنان می پردازیم.

وی با اشاره به روز شمار هفته تربيت بدني بیان کرد: امروز، روز بازی های بومی و محلی نامگذاری شده و استان بوشهر هم در این زمینه فعالیت های خوبی را در سطح استان اجرا کرده که امیدواریم این فعالیت ها توسعه یابد و زمینه اجرای این بازی ها در سطح استان فراهم شود.

به گزارش فکرشهر، در پايان به طور رسمی پروژه كوچ در شهرستان دشتستان افتتاح شد.

نظرات بینندگان
پژمان رحیمی قره میرشاملو
|
-
|
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
باسلام پروژه ارزشمند«کوچ» زمانی به سرمنزل هدف «یورد بهاری»میرسدودانش آموزان  وجامعه راازاب گواراسیراب میگندونسیم دل انگیز بهاری رابرپیکروجودی وروح وجان دلبندان وجامعه میدمد که سرانجامی مثل سایر پروژه ها ازجمله مروارید قدرت آقای پیمان رحیمی قره میرشاملوبدل آموزانش رانداشته باشد.زمانی پروژه کوچ به سرمنزل میرسدکه بازی های بومی وشیرین کاری هانهادینه شودواگراین اتفاق بیفتد دلبندان کودک ونوجوان مابابازی های بومی وهمین  یه غل ودوغل وگرگم به گله وقایم باشک وپوغلوداش علاوه براینکه میتواننددرفضای بسته برخاسته ازاپیدمی کروناضمن بازیابی جسم وروح وروان پرنشاط سالم به سفیران صلح و دوستی قومیت هاومذاهب درفضایی شادوباکمک فضای مجازی بابهرمندی درس بدل شوندوتعارضات بین مذاهب وقومیت هارانیزبزدایند کافیه بااین مهم وباورکردن ایندسازان وبزرگمردان کوچک واهمیت پروژه کوج به مهمترازمهم و ارزشمندترین هابرسیم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر