جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ ارسالی مخاطبین؛
فکرشهر- پژمان رحیمی قره میرشاملو: زمانی خود مصرف کننده و کارتن خواب بوده ولی اکنون علاوه بر اینکه خود برای همیشه با مصرف مواد مخدر در پرتو جلسات na و رعایت اصول هفتگانه خداحافظی کرده است. سال هاست که به صورت شبانه روزی به بهبودی شهروندان مصرف کننده زیادی از اقصی نقاط کشور در یکی از کمپ های ترک اعتیاد فارس با آماری بالای ۵۰۰۰نفر کمک کرده و خود و بسیاری دیگر را نجات داده است...
کد خبر: ۷۷۵۹۴
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰

فکرشهر- پژمان رحیمی قره میرشاملو: زمانی خود مصرف کننده و کارتن خواب بوده ولی اکنون علاوه بر اینکه خود برای همیشه با مصرف مواد مخدر در پرتو جلسات na و رعایت اصول هفتگانه خداحافظی کرده است. سال هاست که به صورت شبانه روزی به بهبودی شهروندان مصرف کننده زیادی از اقصی نقاط کشور در یکی از کمپ های ترک اعتیاد فارس با آماری بالای ۵۰۰۰نفر کمک کرده و خود و بسیاری دیگر را نجات داده است.

او که برعکس زمان کارتن خوابی که بنا به اقرار خود شب ها تا صبح روز بعد جلوی ورودی داروخانه ها منتظر می‌ماند تا مسوول فروش داروخانه ها از روی دلسوزی هر چند با پول سرنگ یا قرص در اختیارش بگذارد اکنون زندگی مرفه با چندین مغازه و خانه در اختیار دارد.
او امشب مرا با پرسشی مواجه ساخت که واقعا تامل برانگیز بود. با وجود اینکه سواد آنچنانی ندارد ولی کوله باری از تجربه غم و اندوه گذشته  تلخش ولی با چشمانی نافذ و پر از امید برای آینده برای خود و دیگران دارد.

من که سراپا گوش و چشم بودم او با خواندن خبر: «عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی می‌گوید: ۲۵۰ نفر بیش از ۷ میلیارد دلار ارز دولتی گرفته اند و یک دلار هم برنگردانده اند.۷۰ نفر دستگیر شدند، که کارتن ‌خواب‌ند. موارد زیر یک میلیون دلار را که حتی دنبالش نیستیم.»

و در ادامه، متنی از یک کارتن خواب بهبود یافته و خدمتگزار بعد از اعلام پاکی به رسم:
با سلام 
سعدی هستم یک معتاد با ۸سال و ۷ماه و ۴روز پاکی به لطف خدا، خانواده، دوستان بهبودی و در آخر اراده خودم.

خبر فوق خبری بود که امروز در رسانه ها تماشا کردیم و شنیدیم یا خواندیم و به نتیجه رسیدم بنده که این یک مدل مدرن و جدید سوءاستفاده از مصرف کنندگان مواد مخدر است که آنها به دلیل اجبار در تهیه اندک پولی جهت تهیه مواد مخدر لعنتی بدون اینکه خود متوجه باشند فاجعه بزرگی را رقم زدن هم برعلیه خووهم برعلیه جامعه خود!

فاجعه ای که به دلیل بودن در خواب غفلت مواد مخدر، روحشان هم خبر ندارد و حتی در جریان خبرش هم نیستند ولی کل دنیا با خبر هست و سوءاستفاده گران در بهترین هتل ها و نقاط دنیا به ریش و روزگارشان می‌خندند و آن ها هنوز در چرت زدن نعشگی یا خماری شان بعد از اتمام جزئی پولی هستن که شاید یک بار یا چند بار مصرفشان را تامین می‌کردند.

طرف مخاطب من هم دوستان همدرد و در حال بهبود هستند که گاهی دچار وسوسه یک‌بار مصرف می شوند! و هم آن هایی که در حال مصرف هستند. درحال بهبودی ها باز آیا حاضرید به گذشته نمناک و تاریک با نه نگفتن به یک بار مصرف برگردید؟!

و دوستان در حال مصرف آیا با این ماجراها حاضر نیستید قطع مصرف با شعار فقط برای امروز پاک می‌مانم به چرخه زندگی سبز برگردید و اجازه ندهید که دیگران از شما سوء استفاده کنند؟!

شماچگونه فکر می کنید؟؟

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر