پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۷۲۷
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم خیر و دستگاه‌ها و نهاد‌های استان بوشهر ۸ میلیارد تومان در ماه‌های محرم و صفر به نیازمندان و مددجویان استان کمک کردند.

به گزارش فکرشهر ا صداوسیما، احمد لطفی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و دستگاه‌ها و نهاد‌های استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان عنوان کرد: توزیع غذای گرم در قالب اطعام حسینی از ماه محرم آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه داشت و در این ایام ۱۹۵ هزار و ۲۱۸ پرس غذا بین نیازمندان و مددجویان توزیع شد.
 
وی افزود: در زمینه اطعام نیازمندان در این دو ماه، ۳.۶ میلیارد تومان در قالب توزیع غذای گرم با مشارکت خیران و نیکوکاران استان بوشهر هزینه شد.
 
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: در ماه‌های محرم و صفر بیش از ۲۳ هزار و ۸۱۵ بسته مواد غذایی به ارزش ۴.۳ میلیارد تومان در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر بین قشر نیازمند و مددجو توزیع شد.
 
وی عنوان کرد: در مجموع در توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و مددجویان استان بوشهر افزون بر ۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.
 
لطفی، توزیع ۶هزار و ۷۰۰ بسته لوازم تحصیلی میان دانش‌آموز مددجوی استان بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: این بسته‌های تحصیلی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و میان دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.
 
وی از تامین تبلت و تلفن همراه ویژه دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر خبر داد و گفت: با کمک مردم خیر استان بوشهر و شورای راهبردی پتروشیمی‌های این استان، سه هزار تبلت تا یک ماه آینده میان دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر