پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۷۳۸
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹

فکرشهر:  فرماندار دشتستان گفت: برای محرومیت زدایی و حمایت از ایتام و محسنین اجرای طرح "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" در دشتستان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله نوروزی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود: جوانمردی و گشایش از کار مردم ویژگی مهم امام یازدهم است که الگویی بزرگ در توسعه اخلاقیات در جامعه دینی است.

وی اضافه کرد: امروز جامعه در شرایط حساسی است که باید بیش از پیش در گره گشایی از کار مردم تلاش شود، پرسشگری و مطالبه حق مردم است و هر مدیر و مسئولی در جامعه باید با مسائل و مشکلات آشنا باشد تا بتواند راه خدمت به مردم را هموار کند.

نوروزی با بیان اینکه امروز باید از حداقل ها برای خدمت به مردم حداکثر بهره را گرفت اضافه کرد: مصمم بودن مدیر، اشراف بر امور، انسجام و تقویت همدلی و هم افزایی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، شفافیت و صداقت رکن اساسی و لازم موفقیت است.

فرماندار دشتستان اظهارداشت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برنامه ریزی لازم با نظارت مستقیم مدیران تا دهه فجر انجام شود.

وی همچنین بر همکاری مدیران با ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تاکید کرد و افزود: در حوزه اداری اقدامات لازم الاجرا توسط مدیران رصد شود، در زمان حاضر میانگین استفاده از ماسک در ادارات شهرستان ۹۸درصد است اما فاصله گذاری اجتماعی ۷۲درصد است که باید مدیریت شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در توزیع اعتبارات باید به دشتستان که یک چهارم جمعیت استان را دارد توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

ابراهیم رضایی افزود: همه مدیران باید نسبت به جذب بیشتر اعتبارات ملی و استانی بجد تلاش کنند و کار و خدمت به مردم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی خواستار حضور مستمر مسئولان در بین مردم شد و بیان کرد: مردم از کمبودها ومشکلات اعتباری دستگاه‌ها اطلاع دارند، با احترام در بین  آنها  حضور یابیم و پاسخگو باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه کلید حل مشکلات ما در داخل کشور است، تصریح کرد: هرجایی مطیع ولایت بوده و انقلابی و جهادی کار کردیم به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

رضایی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی، زندگی و معیشت مردم را سخت کرده است و مردم حال و روز خوشی ندارند، افزود: انتظار می‌رود همه مسئولان در چارچوب قانون رعایت حال مردم را کنند. خیلی از مشکلات مالی نیست و با تعامل و پیگیری می‌توان مشکل را حل کرد زیرا یکی از شاخصه‌های کار جهادی این است که کارها با کمترین هزینه انجام شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی رفع موانع تولید و تسهیل در اشتغال را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی باید حل شود. انتظار داریم واحدهای راکد شهرستاندشستسان فعال شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر