جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۷۸۴
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اهدای اعضای ۷۳ بیمار مرگ مغزی در استان ۲۲۰ بیمار نیازمند به اهدای عضو نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا باقری روز یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان بوشهر به رسانه‌ها اعلام کرد: رضایت به‌موقع خانواده‌هایی که بیمار مرگ مغزی در بیمارستان‌ها دارند نقش به‌سزایی در نجات جان هم‌وطنان نیازمند به اهدای عضو دارد.

وی ادامه داد: در آموزه‌های دینی همواره بر نیکوکاری و نوع‌دوستی و مورد آزمایش الهی قرار گرفتن کسانی که ایمان آورده‌اند تأکید شده است و رویارویی با مرگ مغزی نیز مثالی عینی برای این موضوع است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز گفت: نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی در تأمین سلامت مردم دارد و با کاهش آمار تصادف‌ها و ضرب‌ و جرح کمک شایانی به کاهش بار حوزه سلامت استان می‌شود.

سردار خلیل واعظی افزود: تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته است با ایثار ماندگار خانواده‌های اهداکننده عضو، در نجات جان انسان‌های نیازمند به عضو کمک کند.

وی بیان کرد: بوشهر یکی از استان‌هایی است که کمترین میزان جرم و جنایت را در کشور دارد.

در این آئین فرمانده انتظامی استان بوشهر و جمعی از همکاران خود کارت اهدا عضو دریافت و انجمن اهدا عضو استان نیز به ایشان نشان افتخار اهدا کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر