پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۸۰۳
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: روابط عمومی فرمانداری دیلم اعلام کرد: درپی اعمال برخی محدودیت‌های کرونایی و افزایش گشت‌های نظارتی چند روز اخیر، ۹۰ درصد از کسبه، بازاریان مجتمع‌های تجاری و مسافران و گردشگران در این شهرستان، از ماسک استفاده کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در اطلاعیه فرمانداری دیلم که روز دوشنبه منتشر شد آمده‌است: گشت‌های نظارتی در بازار بویژه مجتمع‌های تجاری و بازار اصلی شهر دیلم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در ساعات شلوغ و پرتردد از ساعات ۱۸ تا ۲۰ هرشب تا پایان تعطیلات چهارم آبان ادامه داشت و به فروشندگان، کسبه و بازاریان و مسافرانی که ماسک نداشتند توسط گشت نظارت بهداشتی به آنان ماسک اهدا شد.

این اطلاعیه افزوده‌است: جلسه مشترک ستاد پدافند غیرعامل (مبارزه با کرونا) شهرستان در روز جاری به منظور ابلاغ دستورالعمل‌های جدید اعمال برخی از محدودیت‌ها به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و بررسی آخرین وضعیت شهرستان از شیوع پاندمی کرونا تشکیل می‌شود.

روابط عمومی فرمانداری دیلم از مردم و مسافران خواست باتوجه به قرارگرفتن این شهرستان در شرایط حساس و قرمز به لحاظ پاندمی شیوع کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده مداوم از ماسک و مایع ضدعفونی کننده در اجتماعات و بازار و محل‌های کسب و کار نهایت جدیت و همکاری لازم داشته باشند.

در اجرای اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان دیلم، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، واحد اجراییات شهرداری دیلم و امام حسن، بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان همکاری و مشارکت کردند.

در بازدیدهای صورت گرفته از مجتمع‌های تجاری و بازارهای اصلی شهر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و ماسک، تراکت توصیه‌های بهداشتی بین واحدهای تجاری توزیع شد.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر