سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۸۷۰
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۵

فکرشهر: معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: پنج هزار قطعه از پازل همدلی سازمان بهزیستی کشور توسط خیران این استان بوشهر خریداری و تامین شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا هوشیار  روز سه شنبه در نشست هماهنگی جلسه مشارکت‌های شهرستان دشتستان افزود: پویش پازل همدلی با هدف کمک به دانش‌آموزان محروم در سراسر کشور درقالب همایش ایران همدل از 21 مهرماه امسال آغاز شده و تا 9 آبان ماه ادامه دارد.

وی یادآور شد: پازل همدلی در استان بوشهر از 20 هزار قطعه کوچک 10 هزار تومانی تشکیل می‌شود که 10 هزار تومان پایین ترین قیمت قطعات پازل است.

هوشیار گفت: این پازل که در سطح کشور نمادی از آثار باستانی و میراث فرهنگی استان‌ها به تفیک طراحی شده‌است با تکمیل هر نقطه پازل یک اثر باستانی هر استان یا بخشی از آن تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: هر قطعه بزرگ یک اثر تاریخی و باستانی را تشکیل می‌دهد و از 20 سهم 10 هزار تومانی  که در مجموع  200 هزار تومان می شود تشکیل شده که این قطعات توسط شهرستان‌های مختلف استان خریداری و تکمیل می‌شود.

هوشایر ادامه داد : همواره ایثار و نوعدوستی در مردم استان بوشهر موروثی بوده و مردم خیر همه شهرستان‌ها بخوبی در این پویش شرکت کرده‌اند و تا روز اختتامیه نقشه فرهنگی استان بوشهر تکمیل شده و در نقشه کلی ایران همدل به یادگار خواهد ماند.

معاون بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: تقسیم بندی تعداد قطعات پازل بین شهرستان ها به نسبت برخورداری و جمعیت توزیع شده‌است.

هوشیار اضافه کرد: چهار هزارو و 300 دانش آموز تحت سازمان بهزیستی در استان بوشهر هستند که با این پویش مایحتاج  ضروری آنها بویژه وسایل کمک آموزشی در فضای مجازی از جمله گوشی و تبلت تامین خواهد شد.

در این نشست سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان به میزان 6 میلیون تومان و خیریه آبشار عاطفه‌ها نیز 10 میلیون تومان از قطعات پازل را خریداری کردند.

همچنین شورای اسلامی شهر برازجان و دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز بخشی از قطعات این پازل را خریداری کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر