جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۹۳۹
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۱۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید در هفت ماه امسال به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید حسین حسینی افزود: از این میزان تسهیلات پرداختی ۱۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار رونق تولید است که به واحد تولیدی پرداخت شده‌است.

وی اظهارداشت: همچنین در این مدت ۱۲۷ جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه‎گذاری ۱۲ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال در این استان صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد ۳۵ درصد و از لحاظ پیش بینی سرمایه گذاری ۱۱۶ درصد رشد نشان می‎دهد.

حسینی ادامه داد: شمار پروانه‌‎های بهره‎برداری صنعتی صادر شده در هفت ماه امسال در استان بوشهر ۲۹ فقره با سرمایه‎گذاری محقق شده ۲۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغال یکهزار و ۸۰ نفر است.

وی گفت: این پروانه‎های بهره‌برداری برای واحد‌های مستقر در خارج از مناطق ویژه اقتصادی استان بوشهر صادر شده‌است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در استان بوشهر اکنون جواز تاسیس صنعتی و پروانه‎ بهره‎‌برداری به ترتیب ۳ و ۱۵ روزه صادر می‎شود.

حسینی افزود: حدود ۵۹۰ واحد تولیدی در استان بوشهر وجود دارد که از این شمار بیش از ۴۶۰ واحد آن فعال است و به تناسب بازار خود در قالب‎ تک، دو و یا سه شیف کار می‎کنند.

وی افزود: فعالیت واحد‌های صنعتی استان بوشهر بخشی در محدوده مناطق ویژه اقتصادی و بخش دیگر در خارج از محدوده این مناطق است که با توجه به پروانه‎های بهره‎برداری صادره ۳۴ هزار نفر در بخش صنعت استان بوشهر فعالیت دارند.

حسینی بیان کرد: شمار واحد‌های معدنی استان بوشهر نیز ۲۰۰ واحد است که از مجموع آن‌ها ۱۴۰ واحد فعال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر