جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۱۹۱ نفر در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند...
کد خبر: ۷۷۹۶۲
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۵

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۱۹۱ نفر در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۱ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه چهار نفر از هم استانی‌هایمان روز چهارشنبه ۷ آبان فوت شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: موارد فوت شده در رده سنی ۳۵ تا ۸۴ سال بوده‌اند که دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت و بیماری مزمن ریوی بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۴ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۶ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۸ آبان ماه به عدد ۷۰۴ مورد رسیده است.

آخرین آمار کرونا در ایران، 8 آبان 1399

شمار قربانیان کرونا در کشور از ۳۴ هزار نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه در این بازه زمانی ۳۹۹ تن نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۸ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۹۲۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۹۶ هزار و ۹۴۱ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۴ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون ۴۷۲ هزار و ۵۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: ۵۰۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تا کنون چهار میلیون و ۸۵۷ هزار و ۳۹۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری ادامه داد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته وی، استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر