جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۹۷۱
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: پویش سراسری پازل همدلی با هدف کمک به دانش‌آموزان محروم با مشارکت خیران در گناوه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح پنجشنبه در آئین آغاز این پویش در شهرستان گناوه اظهار داشت: مردم مؤمن و خیران شهرستان گناوه همواره در زمینه ایثار، نوع دوستی و کمک به همنوع پیش قدم بوده است و در برنامه‌های خیرخواهانه مشارکت فعال دارند.

فرماندار گناوه افزود: علیرغم آسیب‌هایی که در دوران شیوع کرونا به بخش اشتغال و تجارت در شهرستان گناوه وارد شده است اما در این مدت نیز هر زمان نیاز به کمک بوده است اقشار مختلف مردم و خیرین حضوری چشمگیر در کمک به مستمندان داشته‌اند.

وی گفت: به عنوان عضوی از مجموعه دولت از تلاش‌ها و کمک‌های همه اقشار مردم این شهرستان به ویژه خیرین و نیکوکاران که در هر شرایطی و علیرغم مشکلات اقتصادی کنونی همواره در کار خیر پیشگام و پای کار هستند تقدیر می‌کنم.

مهرجو خاطرنشان کرد: پویش پازل همدلی برای کمک به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و با هدف اینکه افراد سالم به لحاظ روانی در آینده داشته باشیم کار بسیار باارزش و قابل تقدیری است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با دوراندیشی مناسب برای تأمین نیازهای اولیه در جهت کمک به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی طراحی و در حال اجرا است که تلاش دست اندر کاران اجرای آن قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه یادآور شد: خیران و مسئولان شهرستان گناوه آمادگی همکاری در اجرای این پویش را با اجراکنندگان برای کمک به دانش آموزان نیازمند و تأمین نیاز آنها با مشارکت و همراهی همه مردم و نیکوکاران و خیران دارند و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد شد.

در پایان این نشست، طرح پویش پازل همدلی رونمایی شد و خیرین شرکت کننده در جلسه ضمن اعلام آمادگی خود در اجرای این طرح، مبالغی به حساب پویش پازل همدلی واریز کردند.

طرح پازل همدلی با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» و با هدف کمک به دانش‌آموزان محروم در سراسر کشور در قالب همایش ایران همدل از ۲۱ مهرماه امسال آغاز شده و تا ۹ آبان ماه ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر