پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۹۷۸
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: فرزندان ورزشکار دارای مقام قهرمانی کارکنان بازنشسته و شاغل سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهردر این مراسم گفت: پاسدار و خانواده‌ آن‌ها همواره با آداب و رسومی که برگرفته از ارزش‌های الهی است برای رسیدن به اهداف متعالی زندگی تلاش کرده‌اند و با همه دشواری‌های مسیر در نهایت به آن اهداف متعالی می‌رسند.

سردار علی رزمجو اظهارداشت: فرزندان کارکنان سپاه در رشته‌های متعدد قرآنی،  ورزشی، مسابقات و المپیادهای مختلف حائز مقام‌های مختلفی شده‌اند که برای سپاه مایه افتخار است.

وی عنوان کرد: فرزندان ورزشکار کارکنان سپاه به ارزش سپاه و خانواده کارکنان آن در ابعاد مختلف می‌افزاید  و از این رو ارزش گران‌بهایی برای مجموعه سپاه به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خلق حماسه تنها در خاکریز نیست بلکه قهرمانی در عرصه‌های مختلف ورزشی نیز خلق حماسه‎‌ای دیگر است چرا که ورزش علاوه بر تندرستی و آمادگی جسمانی و روحی فردی، زمانی که در اجتماع نیز بروز پیدا می‌کند برای فرد، خانواده و سپاه نیز افتخارآفرین است.

سرهنگ محمد ولیعی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: هدف از برگزاری این مراسم ترغیب و تشویق فرزندان ورزشکار دارای مقام‌های قهرمانی در سطح مسابقات کشوری، ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی، ارج نهادن به شایستگی‌های فرزندان و همسران پاسداران و زمینه‌سازی برای حضور قوی در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی است.

حبیبی مسئول کانون وابستگان سپاه استان بوشهر هم گفت: اهتمام به ورزش در دوران نوجوانی و جوانی برای دوره میان سالی و پیری بسیار ارزشمند بوده و تضمین کننده سلامت جسم و روح انسان در این دوران است.

در این مراسم که به همت مرکز فرهنگی خانواده و با همکاری کانون وابستگان سپاه استان بوشهر برگزار شد از فرزندان کارکنان بازنشسته و شاغل سپاه امام صادق (ع) که در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب مقام‌های قهرمانی در سطح مسابقات ملی، آسیایی و جهانی شده بودند تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر