پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۷۷۹۸۳
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: تقریبا همه ما می‌دانیم که نوشیدن آب تا چه حد می‌تواند در کاهش وزن ما موثر باشد. اما اگر قرار باشد به جز آب از گزینه‌هایی دیگر برای کاهش وزن استفاده کنیم چه نوشیدنی‌هایی وجود دارد؟

به گزارش فکرشهر از انتخاب، نوشیدن مداوم آب می‌تواند خسته کننده باشد بنابراین شناسایی چند نوشیدنی متفاوت می‌تواند جالب باشد:

قبل از غذا خوردن چند لیوان آب بخورید

می‌خواهید چند کیلو وزن از دست دهید؟ قبل از هر وعده غذایی چند لیوان آب بنوشید. نوشیدن آب پیش از وعده‌های غذایی نقشی پررنگ در کاهش وزن ایفا می‌کند.

روز خود را با چای سبز شروع کنید

چه بخواهید طول عمر خود را افزایش دهید و چه مایل باشید که لاغر شوید، چای سبز باید یکی از نوشیدنی‌های جذاب برای شما خواهد بود. بین نوشیدن چای سبز و کاهش و حفظ کاهش وزن رابطه معنی داری وجود دارد. محققان معتقدند که از مزایای کاهش وزن با کمک چای سبز می‌توان به دلیل داشتن کافئین و غلظت بالای گروهی از آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی معروف به کاتچین‌ها اشاره کرد.

اسموتی‌های رژیمی تهیه کنید

خودتان را با یک اسموتی مناسب برای کاهش وزن سیر کنید و از عناصر مغذی اشباع مانند پروتئین (پودر پروتئین، ماست یونانی)، فیبر (اسفناج، دانه‌های کتان، دانه‌های چیا) و چربی‌های سالم (کره مغز‌های آجیل، آووکادو) و مقدار متوسطی از میوه‌ها برای تهیه خوراکی دلخواهتان استفاده کنید.

در طول روز مایعات کافی بنوشید

یکی از مهمترین عادت‌های نوشیدن برای کاهش وزن، نوشیدن مایعات کافی برای هیدراته شدن بدن است. حدود ۶۰ ٪ از بدن شما از آب تشکیل شده است، بنابراین جای تعجب نیست که آب برای چندین عملکرد بدن مانند حمل مواد مغذی به سلول‌ها، تنظیم دمای بدن و محافظت از اندام‌ها و بافت‌های شما ضروری است و هنگامی که به اندازه کافی آب نمی‌نوشید، ممکن است در واقع پیشرفت کاهش وزن خود را خفه کنید. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز یک بطری آب با خود داشته باشید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر